W I kwartale FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji napoju, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Obecnie udziały BLOW sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc.
Od początku lutego napój jest dostępny w sprzedaży - do każdej puszki w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł dołączany jest gratis w postaci słomki.
Inne
W I kwartale FoodCare skupi się na dystrybucji napoju Blow
- Autor: pr, www.portalspozywczy.pl
- Data: 06-02-2013, 10:28
W ciągu dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła a rynek dobrze energetyk dla kobiet Blow nowej odsłonie. Do końca roku spółka planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie.

FoodCare planuje już w 2013 roku zwiększyć udziały z 1,5 proc. do poziomu 5 proc.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
- Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
- Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Transformacja branży mięsnej
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Wieczorna Gala
- Nowy handlowy ład
- Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- ESG w branży spożywczej i handlowej
- Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Power of e-commerce
- HoReCa TrendsTalks
Powiązane tematy:
-
“NoLo” - młode pokolenia chcą się bawić na trzeźwo
-
Krynica Vitamin podała wyniki finansowe za 2021 rok
-
Święta wojna producentów napojów. O co chodzi w sporze Oshee i FoodCare?
-
Frugo kończy 25 lat. Jak dziś radzi sobie kultowa marka?
-
FoodCare: Chcemy zbudować od nowa pozycję Frugo
-
casualowy piątek
Czy Frugo może być kultowe dla współczesnej młodzieży?
-
Gellwe z kampanią reklamową. FoodCare ma nową agencję
-
Frugo z nową kampanią. Rapujący Piotr Żyła ożywi markę?
-
Co piją konsumenci na Zachodzie? Podpatrzyliśmy 4 trendy napojowe
-
Najgorętsze trendy napojowe na lato 2021
komentarze (0)