Wawel rusza z ofertą komunijną
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 12-03-2013, 15:48

- W okresie komunijnym, czyli od kwietnia do czerwca rośnie zapotrzebowanie na prezentowe wyroby czekoladowe. Konsumentów najbardziej interesują takie produkty, które wyróżnią się formą i idealnie nawiążą do obchodów Pierwszej Komunii Świętej. Firma Wawel SA od lat notuje wzrost zainteresowania seriami okolicznościowymi - mówi Anna Rieger, dyrektor działu marketingu Wawel SA.
W skład tegorocznej oferty na Pierwszą Komunię Świętą weszło pięć produktów: czekoladki koncertowe w specjalnych nakładkach dla chłopców lub dziewczynek 290g (sugerowana cena detaliczna - 17,90 zł brutto); Michałki Białe 500g (14,90 zł); czekolada truskawkowa 295g (9,59 zł); Mieszanka Krakowska 400g (12,79 zł).
Powiązane tematy:
-
Wawel nie wypłaci dywidendy za 2021
-
Wawel walczy ze wzrostem kosztów. Producent słodyczy podał wyniki finansowe
-
Wawel: 43,2 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej w 2021
-
Polacy lubią czekoladowe podarunki
-
Finał III edycji akcji marki Wawel i Frisco.pl
-
Branża czekoladowa liczy na udaną końcówkę roku
-
Spożywcze innowacje w listopadzie. 9 ciekawych produktów
-
Wawel wchodzi w nowe kategorie. Croissant z kakaowym nadzieniem w ofercie
-
Świąteczna akcja marki Wawel i Fundacji "Wawel z Rodziną"
-
casualowy piątek
Wawel: Podwyżki cen pewne, bo chodzi o to, aby być nad kreską
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna