Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wedel może stracić dobry wizerunek

Pod koniec stycznia uwagę światowych inwestorów przyciągnęła informacja o przejęciu firmy Cadbury przez Kraft Foods, drugiego co do wielkości producenta na rynku spożywczym. Na inwestycję zgodziła się Komisja Europejska pod warunkiem sprzedaży przez Cadbury firm produkujących czekoladę m. in. w Polsce. Oznacza to, że Wedel, wcześniej należący do Cadbury, będzie miała nowego właściciela. Czy zmiana ta wpłynie na postrzeganie i wartość marki, która w kolejnych edycjach rankingu Polska Marka plasowała się w ścisłej czołówce, a w roku 2009 została wyceniona przez autorów tego badania na kwotę ponad 713 mln złotych? - pyta portal PRoto.pl.

Tomasz Zgliczyński-Cuber, odpowiedzialny w firmie CODES za tworzenie strategicznych koncepcji rozwoju dla klientów m.in. w obszarze wizerunku i strategii marki mówi serwisowi PRoto.pl, że reputacja marki Wedel pochodzi z doświadczeń konsumentów. Według niego obecnie Wedel przejada swoją dawną pozycję, pozorując ruchy, być może z obawy o swój tradycyjny wizerunek.

W tym kontekście przyjście nowego inwestora może okazać się przełomem, niekoniecznie poprawiającym sytuację marki. Obecnie wymieniania się trzech potencjalnych nabywców Wedla - Jutrzenkę, Wawel oraz Hersey, amerykańskiego potentata w produkcji słodyczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cadbury Wedel RSS ALERT    /    marka RSS ALERT    /    nowy wizerunek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.11.178
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!