• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Wiceprezes GFT Goldfruct: Rozwój rynku wód ograniczają zmiany i konsolidacje na rynku dystrybucyjnym

- Poza okresowymi trudnościami typu wahania cen surowców, co może wpływać na wzrost kosztów produkcji, istotną barierą rozwoju rynku wód butelkowanych mogą być zmiany i konsolidacje na rynku dystrybucyjnym oraz jego podział z wyraźną wiodącą rolą sieci dyskontowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu, GFT Goldfruct, producenta wody Kinga Pienińska.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2012, 10:30
Wiceprezes GFT Goldfruct: Rozwój rynku wód ograniczają zmiany i konsolidacje na rynku dystrybucyjnym
Wwoda Kinga Pienińska dostępna jest w kanale tradycyjnym, nowoczesnym oraz w HoReCa

Jego zdaniem konsolidacja i zmiany występują ciągle także w branży wód, co jest charakterystyczne dla sposobu rozwoju wszystkich rynków. - Kilka lat temu na rynku działało kilkuset producentów wód, dzisiaj jest ich znacznie poniżej stu - dodaje Paweł Zieliński.

Producent wody Kinga Pienińska stara się zaznaczać swoją obecność na rynku. - Działania inwestycyjne są procesem ciągłym, wyprzedzającym nasz rozwój sprzedaży. Stale staramy się poszerzać naszą dystrybucję o nowych partnerów. Jesteśmy obecni we wszystkich sieciach hipermarketów, w sieci dyskontowej Kaufland, w sieciach hurtowych Makro i Selgros oraz w licznych sieciach detalicznych - mówi prezes GFT Goldfruct.

Ponadto firma rozwija się w sektorze HoReCa. - Rynek HoReCa jest rynkiem trudnym i kapitałochłonnym wymagającym wiele pracy. Nie tylko trzeba posiadać świetne produkty ale również dysponować znaczącym wsparciem. HoReCa, jak każdy rozwijający się segment rynku, jest przedmiotem zainteresowania wszystkich graczy, dlatego też zanim się do niego przystąpi należy dobrze się przygotować - komentuje Paweł Zieliński.

Przyznaje także, że o niskiej przystępności tego rynku świadczy zjawisko znacznego zawężania oferty przez restauratorów. - Jestem przekonany, że swojego portfolio nie należy ograniczać do jednego produktu a nawet do oferty jednego producenta. Polski konsument jest świadomy, wymagający, docenia wysokiej jakości naturalne wody mineralne i nie lubi być ograniczany w możliwości dokonywania wyboru - podsumowuje nasz rozmówca.

Czytaj także: Producent wody Kinga Pienińska wejdzie w segment napojów funkcjonalnych

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!