Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wiesław Włodarski, prezes FoodCare o szczegółach transakcji zakupu marki Blow

- Markę Blow kupiłem od spółki BlowUp, a nie PB Group, która rozwijała ten brand. Nie znam zależności między tymi firmami, ani przyczyn, dlaczego PB Group nie było formalnym właścicielem marki. Po dokładnym sprawdzeniu wiemy, że transakcja była przeprowadzona zgodnie z prawem. Brand Blow był dość drogą inwestycją. Jestem jednak przekonany, że to słuszny krok, gdyż marka ta ma - w moim przekonaniu - ogromny potencjał rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-12-2012, 12:52
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare o szczegółach transakcji zakupu marki Blow
Prezes FoodCare - Wiesław Włodarski; fot. ŻelaznaStudio

Podobną informacją dotyczącą transakcji portalspozywczy.pl otrzymał od firmy PB Group - Premium Beverages. Zarząd nie chciał komentować sprawy, ale przyznał, że spółka "nie była stroną tej transakcji".

Nie wiemy dokładnie jak wyglądała struktura właściecielska spółki, która była odpowiedzialna za rozwój marki Blow. Przypomnijmy, że w końcu 2011 r. Jakub Kozioł, pomysłodaca brandu, przestał pełnić funkcję prezesa spółki PB Group - Premium Beverages. Miało to związek ze zwiększeniem udziału w spółce zewnętrznego inwestora - z 50 do 90 proc. Spółka nie udzielała informacji na temat inwestora. Wiadomo tylko, że był on związany z marką od momentu jej powstania.

Obecnie marka Blow ma ok. 1,5 proc. rynku energetyków w Polsce. - Dzięki naszym działaniom chcemy już w przyszłym roku wypracować silne 5 proc. udziałów rynkowych. Wielu analityków nie wierzy w potencjał napoju energetyzującego dedykowanego kobietom. Ja - na przykładzie sukcesu marki Blow pod skrzydłami FoodCare - pokażę im, że są w błędzie! - zapewnia Wiesław Włodarski.

Firma FoodCare intensywnie pracuje nad doskonaleniem receptury napoju Blow. - Smak będzie bardzo podobny do tego, który dotychczas polubiły konsumentki Blow. Modyfikacji i odświeżeniu ulegną także opakowania napoju. Chcę rozpocząć jego produkcję w naszym zabierzowskim zakładzie już za kilkanaście dni. W związku z poszerzeniem portfolio produktów planuję również inwestycję w nową linię do produkcji napojów energetyzujących, którą zrealizujemy w 2013 r. Jej koszt to ok. 5 mln euro - komentuje prezes.

I dodaje, że już przed zakupem marki rozpoczął rozmowy ze znaną amerykańską celebrytką, która potencjalnie zostanie twarzą napoju Blow. Na razie nie ujawnia jej nazwiska. - Mogę powiedzieć jedynie, że jest to aktorka - bardzo seksowna i energetyzująca - przyznaje Wiesław Włodarski.

Inną formą promocji ma być łącznie elementów marketingowych napojów Black i Blow. Oba będą markami premium (cena Blow ma się wahać między 2,49 a 2,99 zł; 1,99 w promocji). Black sygnowany wizerunkiem Mike'a Tysona będzie dedykowany mężczyznom, Blow - kobietom, co - jak zapewnia prezes FoodCare - stwarza możliwości organizowania dużych imprez i eventów damsko-męskich.

FoodCare sucesywnie rozbudowuje swoją pozycję na rynku energetyków. - Zamierzam pozostawić w portfolio napój N-Gine, który ma cechować niższa cena niż Blow i Black. Marka ta ma konkurować z tanimi napojami energetyzującymi i markami własnymi sieci handlowych. Jednak coraz mniejsze szanse widzę na wznowienie współpracy z Robertem Kubicą, który był twarzą marki. Wynika to choćby stąd, że zakup marki Blow i inwestycja w nią pochłonęła znaczną część funduszy, jakie planowałem zainwestować w segment energetyków FoodCare - podsumowuje Wiesław Włodarski.

Czytaj także: FoodCare przejął kolejną znaną markę napojów

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • zaxcx 2012-12-11 10:49:07

    A czy na tych wspólnych imprezach Marki Blow I Black, bedzie śpiewał Mike Tyson, jak w filmie Kac Vegas w Bangkoku? BYŁOBY SUUUPER!!!!

    Odpowiedz
  • I 2012-12-11 22:59:41

    I oby tak dalej...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!