Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Właściciel browarów Ciechan i Lwówek: Małe browary muszą wyraźnie odciąć się od działań koncernów

Bez wszczęcia koniecznych działań zbliża się kres popularności świeżych piw z małych browarów. Wypchnięcie ich z rynku jest bliskie - mówi Marek Jakubiak, właściciel browarów Ciechan i Lwówek Śląski.

Właściciel browarów Ciechan i Lwówek: Małe browary muszą wyraźnie odciąć się od działań koncernów
Marek Jakubiak ponownie zaapelował do małych browarów o zmianę nazewnictwa na piwo "nieutrwalane"

- Duże koncerny przyjęły strategię opuszczania cen piw tzw. niepasteryzowanych i promocji marek lokalnych. Z takimi działaniami nie wygramy, między innymi dlatego że, małe browary mają o wiele wyższe koszty produkcji - nie mogą zejść z ceny, ponieważ odbije się to na jakości - tłumaczy Marek Jakubiak.

Według niego, receptą na to zagrożenie jest zmiana nazewnictwa z "niepasteryzowane" na "nieutrwalane".

- Wtedy możemy skutecznie walczyć z falą tak zwanych niepasteryzowanych tanich piw. Polityka cwaniactwa marketingowego którą już realizują niektóre koncerny znajdzie wtedy kres. Jeśli nie odetniemy się od nazewnictwa "niepasteryzowane" i wyraźnie nie podkreślimy walorów piw z małych browarów to po szumnym boomie na nasze piwa, czeka nas powrót do 2004 roku. Zmianę nazewnictwa trzeba przeprowadzać natychmiast przed zdeprecjonowaniem nazwy "niepasteryzowane. I na koniec żadne piwa smakowe nie zastąpią potrzeby warzenia dobrego, naturalnego, świeżego, nieutrwalonego piwa jasnego - podsumowuje Marek Jakubiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Jakubiak RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    piwo niepasteryzowane RSS ALERT    /    małe browary RSS ALERT

KOMENTARZE (50)

  • piwosz 2011-04-21 17:01:36
    Przestańcie już pierdzielić te głupoty o piwach niepasteryzowanych... Ciechany i inne niepasteryzowane z małych browarów są tak samo niepasteryzowane jak kasztelan itp... prawdziwe niepasteryzowane piwa mają termin przydatności do 5 dni... jak Spiż, Brok Niefiltrowany itp... a nie miesiąc jak te Wasze siki... no już się czytać nie da tych Waszych głupot
  • Próbowałem kiedyś wypić Ciechana... 2011-04-21 22:03:43
    Panie Marku, może czas na zajęcie odpowiedniego miejsca w szeregu - żadne umawianie, akty prawne itp. nie pomogą. Ileż można poić tych biednych pseudopiwoszy i wmawiać im, że w Ciechanie powstaje AMBROZJA:)
  • Konsument 2011-04-21 23:19:19
    Dokładnie, nowy Ciechan jest także zmieniony, można go porównać z koncernówką, teraz już widać kto idzie w ślady większych i robi to samo, normalnie brak słów.
  • Fan Ciechana 2011-04-22 07:55:29
    te pięć dni to w koncernach .Ale chłopaki nauczyliście się w końcu inteligentnie atakować i to bez Beatki no no A Ciechan jak był super tak jest dalej.
  • Konsumentka 2011-04-22 09:47:10
    Przede wszystkim w Ciechanie nie powstaje Ambrozja tylko PIWO- prawdziwe piwo a nie zlepek równań chemicznych i innych ulepszaczy. Możecie wypisywać po forach branżowych fanaberie na temat Ciechana, a dobry produkt obroni się sam. Dlatego właśnie na piwa koncernowe idą mln złoty rocznie w reklamę, a Ciechan sprzedaje się bez sztucznego stymulowania popytu działaniami marketingowymi :) Z punktu widzenia, trochę bardziej świadomego konsumenta, fakt, że koncenry, gdzie pracuje sztab specjalistów, są pieniądze, a mimo to jedyną strategią jest naśladownictwo małych browarów, jest żałosny :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!