Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wyborowa zmienia image, by odzyskać udziały rynkowe

Zarząd Wyborowej uznał, że opakowanie alkoholi mocnych, ze względu na zakaz reklamy wyrobów spirytusowych, jest jedną z najbardziej istotnych kwestii na polskim rynku. Dlatego ta, należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard, firma zdecydowała oryginalną butelką zwrócić uwagę konsumentów na swoją wódkę Luksusowa - czytamy w Rzeczpospolitej.

Wyborowa zmienia image, by odzyskać udziały rynkowe

Zarząd Wyborowej zdecydował również o obniżeniu ceny półlitrowej butelki o 1 - 1,5 zł. W ten sposób Wyborowa chce odebrać konsumentów Czystej de Lux, którą produkuje Stock Polska. Marka ta stała się w ciągu dwóch lat najpopularniejszą wódką w Polsce.

Jak inforuje Rzeczpospolita w ubiegłym roku sprzedaż luksusowej skurczyła się o około 50 proc. a udziały marki w polskim rynku wódki, wartym około 13 mld zł, spadły z 4,6 do około 3 proc. W ubiegłym roku udziały rynkowe straciła nie tylko Luksusowa, ale także cała Wyborowa, bo w styczniu 2010 r., zbliżały się do 11 proc., a rok wcześniej wynosiły ok. 12,8 proc.

W ubiegłym roku popyt na wódkę skurczył się o około 6 proc. i doszło do przetasowań w wyniku czego nastąpiła zmiana na pozycji lidera. W 2009 r. przesunął się na nią Stock Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Luksusowa RSS ALERT    /    Stock Polska RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Qlka 2010-03-12 12:11:36
    Co na to Quadoholicy ?????????? :)))

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!