Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Inne

Wywiad z Dariuszem Michalczewskim: Nie tylko inwestycje w markę decydują o jej sukcesie

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-01-2011, 18:46
Dariusz Michalczewski walczy w sądach ze swym dawnym partnerem - firmą FoodCare. O tym, jakie są przyczyny sporu oraz o współpracy z nowym licencjonobiorcą opowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Wywiad z Dariuszem Michalczewskim: Nie tylko inwestycje w markę decydują o jej sukcesie
Dariusz Michalczewski z nowym Tigerem, którego produkcją, rozwojem i dystrybucją zajmuje się już Grupa Maspex

Dlaczego zdecydował się Pan na zmianę licencjobiorcy?

Gdyby firma FoodCare wywiązywała się z postanowień zawartej między nami umowy i zachowywała się fair, nie szukałbym nowego partnera do współpracy. Do rozwiązania umowy zostaliśmy zmuszeni, ponieważ spółka Foodcare przestała nam płacić za udzieloną licencję. W momencie wprowadzenia na rynek przez Foodcare napoju Tiger Black, firma uznała że nie musi już odprowadzać opłaty licencyjnej za możliwość korzystania z oznaczenia Tiger. Samo dodanie słowa „Black" oraz napisanie na puszce, że „dokarmiają tygrysy w zoo" niestety nie upoważnia firmy Foodcare do zaprzestania płacenia za licencję, której jej udzieliłem. Tiger jest jeden - bez znaczenia jak się będzie nazywał, czy czarny, żółty, czy niebieski to jest w dalszym ciągu Tiger - oznaczenie, które należy do mnie i do Fundacji Równe Szanse. W 2010 r., gdy FoodCare zalegał z płatnościami za okres dwóch kwartałów, musieliśmy niestety zerwać umowę. Działalność Fundacji została zagrożona, co niewątpliwie odczułyby osoby, które korzystają z naszej pomocy. Nie mogłem na to pozwolić, bo miałem zobowiązania. Musieliśmy szukać nowego licencjobiorcy. Potrzebowaliśmy uczciwego partnera biznesowego, posiadającego duże doświadczenie w tej branży. Dlatego wybraliśmy firmę Maspex, z którą pod koniec roku podpisaliśmy umowę licencyjną. W tej chwili Maspex posiada wyłączną licencję do korzystania z oznaczenia Tiger i wykorzystywania mojego wizerunku do promocji produktów spożywczych z oznaczeniem Tiger, w tym napojów energetycznych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!