Zakończenie konkursu Mokate Cappuccino
W niedzielę, 28 lutego, w siedzibie Mokate w Żorach odbyło się wręczenie nagród laureatom konkursu "Wielka Kumulacja". Konkurs był elementem największej kampanii reklamowej w dziejach firmy.
"Wielka Kumulacja" trwała od 7 listopada 2009 roku do 14 lutego br. Połączona była z loterią dla tych, którzy w ciągu trzech miesięcy kupili dowolne Mokate Cappuccino i wysłali sms-a z kodem promocyjnym widniejącym na opakowaniu.
W puli głównych nagród znalazło się 33 Fiaty ,,500" oraz 100 skuterów "Piaggio". Nagrody swym rodowodem nawiązywały do włoskich korzeni cappuccino. Co trzy dni był losowany samochód, a każdego dnia - skuter. Ponadto biorący udział w loterii mieli do wygrania 1000 nagród rzeczowych.
Loteria wsparta była intensywną kampanią telewizyjną; przez 100 dni emitowano spot reklamujący "Wielką Kumulację" w największych publicznych i komercyjnych stacjach. Ogłoszenia o loterii zamieszczały też tytuły prasowe, w tym - prasa branżowa.
