Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Zielona Budka zrywa z sezonowością spożycia lodów. Ruszyła z konceptem lodziarni

Zielona Budka z początkiem roku rozpoczęła nowy projekt franczyzowy i otworzyła lodziarnię pod szyldem Rodzinna Obsesja. - Stale nawiązujemy współpracę i staramy się być w miejscach prestiżowych, w galeriach handlowych, parkach i na deptakach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki.

Zielona Budka zrywa z sezonowością spożycia lodów. Ruszyła z konceptem lodziarni
Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki

Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 19-04-2011, 10:08

Lodziarnia Rodzinna Obsesja usytuowana jest na II piętrze w galerii handlowej Agora w Bytomiu. W ofercie oprócz standardowych gałek (40 smaków), znajdują się desery, kawa i herbata oraz ciasta.

Jak wyjaśnia Katarzyna Rylska, wejście w segment lodziarnio-kawiarni związane jest m.in. z działaniami, które mają sprawić, że konsumenci zauważą rynek lodowy także zimą.

- Blisko 70 proc całorocznej sprzedaży detalicznej lodów przypada na okres od kwietnia do września. Charakterystyka spożycia ma odzwierciedlenie w strukturze sprzedaży - im cieplej, tym większa sprzedaż, przede wszystkim lodów impulsowych. Niestety ze względu na niezbyt ciepłe lato w zeszłym roku wyniki sprzedażowe tej kategorii nieco się pogorszyły, przy jednoczesnym wzroście sprzedaży lodów familijnych. Taki ogólny trend był zauważalny w całej branży - tłumaczy przedstawicielka Zielonej Budki.

Jak dodaje Katarzyna Rylska, spożycie lodów w okresie zimowym spada w kategorii lodów impulsowych, ale w kategorii lodów familijnych pozostaje na podobnym poziomie. - Jeszcze dużo czasu upłynie, zanim konsumenci uwierzą, że lody to wspaniała przekąska niezależnie od pory roku - mówi.

Szansy na rozwój rynku i zmianę postrzegania lodów nie tylko jako typowo letniej przekąski, producenci upatrują w rosnącej liczbie kawiarni i wysp lodowych w dużych galeriach handlowych. - Oferta w punktach gastronomicznych jest zazwyczaj bardziej atrakcyjna od tej w kanale tradycyjnym, bo daje konsumentowi ogromny wybór spośród dużej ilości smaków - podsumowuje marketing menedżer Zielonej Budki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Katarzyna Rylska RSS ALERT    /    Zielona Budka RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    kawiarnio-lodziarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.220.231.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!