Zimowa kampania syropów Paola
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 10-01-2013, 13:08
Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej "Syrop Paola - najsłodsze chwile".
Trzydziestosekundowe spoty pojawią się w TVN i Polsacie, a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat , AT Media oraz TLC.
Równolegle z kampanią telewizyjną będzie prowadzona kampania internetowa oraz działania w mediach społecznościowych.
Autorem platformy komunikacyjnej z roku 2011 jest agencja Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy MPG. Za kampanię internetową odpowiada Agencja OS3 Multimedia.
Powiązane tematy:
-
Hoop Polska z niższymi przychodami i wyższym zyskiem EBITDA w 2015 r.
-
Hoop wprowadza na rynek prozdrowotne syropy
-
Syropy Paola Mini w sklepach sieci Biedronka
-
Cały wywiad z dyrektorem marketingu, członkiem zarządu Hoop Polska
-
Hoop: Kategoria syropów zaczyna być nasycona. To przypomina rozwój segmentu energetyków!
-
Hoop Cola chce prześcignąć Pepsi
-
Prezes Hoop Polska: Paola rośnie szybciej niż rynek
-
Rośnie popularność owocowych syropów
-
Jesienno-zimowe syropy Paola
-
Trzy nowe smaki Paoli
komentarze (0)