Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Zyski browarów SAB Miller rosną nawet w kryzysie

Kryzys nie kryzys, czas - i kasa - na piwo jest zawsze. Tak przynajmniej wynika z wyników piwnego potentata - SAB Miller. Jego zysk w I półroczu wzrósł w o 6 procent, a w drugiej połowie roku ma być jeszcze lepiej. Drugiego producenta piwa na świecie znamy m.in. z Lecha i Tyskiego.

Zyski browarów SAB Miller rosną nawet w kryzysie

Podczas gdy rynek spodziewał się 71 centów zysku na akcję, ten wyniósł 80 centów. Firma podniosła też dywidendę za pierwsze półroczne - o 6 procent, czyli do 17 centów na akcję.

Wyniki browaru SAB Miller w drugiej połowie roku mają pójść w górę przede wszystkim dzięki spadkowi kosztów produkcji i korzystnym wahaniom kursów walut. Firma podała też, że do roku 2014 zamierza zaoszczędzić 300 milionów dolarów rocznie.

SAB Miller 90 procent swoich zysków czerpie z rynków wschodzących, takich jak RPA, Kolumbia, Chiny i... Polska.

Jest on właścicielem między innymi takich marek jak Pilsner Urquell, Grolsch, Peroni, a w Polsce Tyskiego i Lecha. Jak podał, sytuacja finansowa grupy pozostaje silna, a spółka jest przygotowana na spodziewaną poprawę warunków rynkowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SABMiller RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • spr 2009-11-21 21:02:47
    w poprzednim artykuje zysk spadł o 6% w tym wzrósł o 6% - cudowna magia liczb
  • spr 2009-11-21 21:09:04
    przepraszam spadł o 26%

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!