Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Żywiec odświeży opakowania i poszerzy ofertę. Wprowadzi piwa niepasteryzowane

Grupa Żywiec zamierza w najbliższych tygodniach wprowadzić do sprzedaży swoje piwa premium, Żywiec i Desperados, w nowych opakowaniach oraz niepasteryzowane wersje Królewskiego, Specjal i Leżajska.

Żywiec odświeży opakowania i poszerzy ofertę. Wprowadzi piwa niepasteryzowane
Zdaniem prezesa spółki, udział piw niepasteryzownych w rynku piwowarskim w Polsce wynosi obecnie 1,5-2 proc.

"Planujemy w przeciągu dwóch tygodni rozpocząć sprzedaż Żywca w nowych butelkach. Dotychczasowa butelka była na rynku od wielu lat. Teraz chcemy zaproponować naszym klientom bardziej nowoczesny i prestiżowy wygląd, odpowiadający ich oczekiwaniom. Spodziewamy się, że nowy Żywiec odniesie sukces w tym sezonie" - powiedział Xavier Belison, prezes Grupy Żywiec.

"W ciągu kilku najbliższych tygodni na rynek trafi również większa butelka piwa Desperados. Jej pojemność wyniesie 580 ml. Oferta ta jest skierowana głównie do mężczyzn, którzy szukają produktów w większych opakowaniach" - dodał.

W styczniu tego roku Grupa Żywiec wprowadziła już na rynek nowe opakowanie chmielowej Warki. Zmieniła również opakowanie piwa Strong.

Grupa Żywiec poszerzy także swoją ofertę produktową. Chodzi o piwa niepasteryzowane, które pojawią się pod markami regionalnymi spółki: Królewskie, Leżajsk oraz Specjal.

"Oferta ta trafi do konsumentów w najbliższych tygodniach. Chcemy w ten sposób zaproponować naszym lojalnym klientom, którzy czują się silnie związani właśnie z tymi markami, nowy smak" - powiedział Belison.

Prezes Grupy Żywiec poinformował, że udział piw niepasteryzownych w rynku piwowarskim w Polsce wynosi obecnie 1,5-2 proc.

"Trend jest jednak rosnący i naszym zdaniem długotrwały, zwłaszcza w przypadku marek regionalnych. Wierzymy, że w tym roku rynek piw niepasteryzowanych może wzrosnąć do 3 proc." - powiedział Belison.

Dodał, że satysfakcjonującym będzie dla Grupy Żywiec osiągnięcie dzięki produkcji piw niepasteryzowanych udziału przekraczającego 1 proc. rynku.

"Zależnie od tego jaki udział w rynku uda nam się uzyskać będziemy kształtować wolumen naszej produkcji. Na razie jest za wcześnie, by mówić o tym, jaka będzie nasza pozycja. Docelowo jeśli osiągniemy ponad 1 proc. to będzie dobry wynik" - powiedział prezes.

Belison powiedział, że pokrycie zapotrzebowania 1 proc. rynku wymaga wyprodukowania 350 tys. hl piwa.

Grupa Żywiec spodziewa się, że w 2011 utrzyma się zainteresowanie konsumentów piwami lokalnymi, których w swoim portfelu ma cztery.

Spółka nie zamierza na razie wzbogacać swojej oferty o nowe piwa smakowe, np. miodowe.

"W takiej produkcji specjalizują się głównie mikrobrowary. Rynkiem tych piw obecnie nie jesteśmy zainteresowani" - powiedział prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Xavier Belison RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    piwa regionalne RSS ALERT    /    piwa premium RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • konsument 2011-04-21 11:12:57
    Ja tam polecam piwo Namysłów Niepasteryzowane, 28-dni termin przydatności, a nie jakieś tam oszukane koncerniaki z kilkumiesięcznymi terminami, i niby to niepasteryzowane, a filtrują 100 razy.
  • Jacek 2011-04-21 23:21:25
    Ech Żywiec, skończ już tych nowych wynalazków bo po kuflowej wersji Tatry chodzę już 3 dni struty. Jak możecie takie coś dawać ludziom do pica.
  • krzyżak 2011-04-23 08:40:39
    Specjal to aktualnie popłuczyny dla alkoholików. Śmierdzi chemią na kilometr. Specjal niepasteryzowany to kompletny bezsens. To oksymoron. Specjal jest synonimem kompletnego antypiwa, nafaszerowanego tablicą Mendelejewa. Piwa niepasteryzowane były odskocznią od koncernowych wyrobów piwopodobnych. Myślę, że Specjal niepasteryzowane zdegraduje piwa niepasteryzowane.
  • kasia 2011-05-13 23:25:26
    Polecam Namysłów niepasteryzowane. Warto spróbować.
  • Czesław Wojciech Zdzisław 2011-05-13 23:35:27
    Kasia z Konsumentem, Szczepaniak kazał Wam nabijać wpisy?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.220.231.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!