W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.
Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Konsumenci interesują się żywnością coraz bardziej. W gąszczu medialnych narracji poszukują autorytetów i wiarygodnych informacji. Są też gotowi realnie wpływać na całą branżę spożywczą – mówili prelegenci debaty "Żywność i jedzenie. Moda i styl", która odbyła 15 maja 2019 roku w ramach XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
W ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach zostały nadane tytuły "Inwestora bez granic", przyznawane w konkursie pod patronatem portalu WNP.PL i magazynu Nowy Przemysł. Otrzymali je: Apator, BASF, CVC Capital Partners, Feerum, Mokate, Track Tec, TZMO, Rockwell Automation Polska oraz Volvo Polska. W gronie wyróżnionych spółek znaleźli się najskuteczniejsi polscy inwestorzy, realizujący ekspansję zagraniczną oraz aktywni i odpowiedzialni inwestorzy zagraniczni w Polsce. Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo z tego wydarzenia.
Choć dzisiejszy konsument chce próbować nowości i odżywiać się zdrowo, jest też bardzo tradycyjny i niechętnie płaci dodatkową premię za bardziej ekologiczny produkt lub opakowanie. Nowe sposoby dystrybucji i nisze są szansą dla start-upów, które zaczynają podgryzać pozycję dużych graczy. Ci z kolei odpowiadają przejęciami i wejściem w nowe kategorie produktowe - to główne wnioski z debaty "Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego" na Europejskim Kongresie Gospodarczym EEC 2019.
Podczas XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach odbyło się Forum Europa-ASEAN. Głównym przesłaniem obu części debaty było stwierdzenie, że Azja to nie tylko Chiny.
Nowy konsument jest wygodny, nie lubi tracić czasu, chce dostać szybko i sprawnie to, czego potrzebuje i najlepiej, aby usługa i produkt były mocno spersonalizowane – mówili prelegenci podczas debaty „The future of the market. Nowy konsument”, która odbyła się 14 maja 2019 roku w ramach European Start-up Days - wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
Na rynku spożywczym widać przyspieszenie konsolidacji, które są napędzane m.in. przez dobre wskaźniki makroekonomiczne w Polsce. Przejęcia widać m.in. w branży napojowej i mięsnej. Jednak, aby przejmować inne firmy trzeba mieć najpierw dobry rozwój organiczny - mówili paneliści debaty "Rynek spożywczy. Czas konsolidacji", która odbyła się w ramach XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
Kontynent afrykański staje się coraz bardziej nowoczesny i atrakcyjny dla biznesu. Wymaga jednak podejścia nie tylko czysto biznesowego, lecz także humanitarnego – przekonywali prelegenci Forum Afryka-Europa Centralna, inwestycje, które odbyło się 14 maja 2019 roku w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
Polska może zaoferować Chinom dobre marki i produkty, także żywność o czym w ramach debaty na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach mówili reprezentująca firmę Mlekpol Małgorzata Cebelińska i Piotr Kulikowski z Krajowej Rady Drobiarstwa. Za rozwojem współpracy naszych krajów przemawia m.in. rozwój transportu, w tym uruchomiony wkrótce terminal kontenerowy w Sławkowie. Ale eksporterzy alarmują, że wiele zależy od współpracy rządowej i apelują do polityków o wsparcie.
Strategie firm spożywczych w kontekście zmieniającego się rynku, sukcesy polskiej żywności na arenie międzynarodowej, nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich, a także trendy w branży i prezentacje innowacyjnych rozwiązań stosowanych w przemyśle spożywczym – o przyszłości sektora dyskutowało ponad tysiąc uczestników XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie (5-6 listopada 2018 r.).
O sukcesie polskiej branży spożywczej zdecydowała determinacja ludzi biznesu i akceptacja konsumenta. Nie udałoby się go osiągnąć także bez wiary, marzeń, ciężkiej pracy i pokory. Polskie firmy muszą się jednak zmierzyć z problemem sukcesji i mieć jasną wizję rozwoju w dobie globalnej konkurencji - to wnioski płynące z debaty "Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego", która odbyła się podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Grupa PTWP SA, wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz serwisów portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl i horecatrends.pl wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji przyznała, już po raz dziewiąty, firmom z branży żywnościowej certyfikaty „Dobry produkt 2018".
Redakcje magazynu Rynek Spożywczy, serwisu www.portalspozywczy.pl oraz www.dlahandlu.pl wręczyły podczas XI Forum Rynku Spożywczego Nagrody Rynku Spożywczego 2018.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!