• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu
  • Partner Strategiczny
  • Sponsor
  • Partner
  • Partner

Szanowni Państwo, Grupa PTWP - wydawca prasy oraz portali biznesowych: Nowy Przemysł, wnp.pl, Rynek Spożywczy, portalspożywczy.pl, propertynews.pl oraz dlahandlu.pl podjęła inicjatywę organizacji konferencji skierowanej do szeroko rozumianej branży e-commerce.

Spotkanie odbędzie się 27 marca br. w hotelu Sheraton w Warszawie i zgromadzi blisko 300 przedstawicieli branży e-commerce - największych graczy z kilkunastu segmentów tego rynku, dostawców usług i innowacyjnych e-rozwiązań, regulatorów rynku, firmy doradztwa strategicznego i konsultingowego, kancelarie prawnicze.

Gospodarka elektroniczna jest i pozostanie istotnym impulsem rozwojowym polskiej gospodarki. Z roku na rok ma też coraz większy udział w polskim PKB. W minionym roku wartość sprzedaży w polskim internecie wyniosła ponad 27 mld zł, a prognozy mówią o podwojeniu tej kwoty w przeciągu 5 lat.

Szybkość transferu elektronicznego pieniądza, coraz lepsze rozwiązania logistyczne, coraz większa sieć i mnogość kanałów dystrybucji, rosnąca liczba narzędzi i rozwiązań sprawiają, że konkurencja staje się coraz bardziej złożona, dynamiczna i nieprzewidywalna. Tradycyjne modele biznesowe, makro i mikroekonomiczne reguły przechodzą dezaktualizują się.

Nowe pokolenie i zmieniający się styl życia, ewolucja zwyczajów zakupowych i konsumpcji, nowi gracze - wszystko to co chwilę redefiniuje krajobraz rynku, stawiając kolejne wyzwania przed podmiotami działającymi w sektorze e-commerce.

Tytuł naszej inicjatywy nie jest przypadkowy - pragniemy rozmawiać o tym, co jest rdzeniem biznesu, a więc o strategiach. Chcemy przeanalizować ciekawe przypadki biznesowe, z których warto wyciągać wnioski i naukę.

Dlatego uczestnikom konferencji zaproponujemy zestaw ciekawych tematów i dyskusji. W sesji inauguracyjnej przyjrzymy się polskiemu rynkowi e-commerce, jego graczom, branżom, przed którymi stoją największe wyzwania oraz trendom konsumenckim.

W kolejnych panelach porozmawiamy szczegółowo o szeroko rozumianej infrastrukturze logistycznej widzianej poprzez pryzmat potrzeb i standardów e-handlu. Wielokanałowość, łączenie sprzedaży elektronicznej z wybranymi elementami rozwiązań tradycyjnych - to kolejne nurtujące nas zagadnienia.

Szczegółowa tematyka poszczególnych paneli poniżej:

Polski rynek e-commerce - motor rozwoju polskiej gospodarki

  • Kondycja i perspektywy rozwoju handlu internetowego
  • Szanse i bariery budowania biznesu w oparciu o e-commerce
  • Rola nowych narzędzi wymiany handlowej w rozwoju gospodarki
  • Wpływ e-commerce na tradycyjne gałęzie gospodarki (logistyka i transport, zarządzanie łańcuchem dostaw, branża pocztowo-kurierska, sektor bankowo-finansowy)
  • Główne trendy konsumenckie wpływające na kształtowanie rynku e-sklepów

Logistyka - główny czynnik sukcesu w branży internetowej

  • Logistyka jako element przewagi i budowania zyskowności biznesu
  • Trendy w rozwiązaniach dostarczania KEP (paczek do klientów)
  • Oferty i rozwiązania w obszarze magazynowania
  • Obsługa reklamacji i logistyka zwrotów
  • Szczególne wymagania dla logistyki produktów trudnych, np. świeżej żywności

Sprzedaż wielokanałowa - „must have" nowoczesnej sieci detalicznej

  • Nowe modele zachowań klientów - poznaj, zaakceptuj, wykorzystaj
  • Zwyczaje zakupowe konsumentów kształtowane przez technologie mobilne
  • Efektywne łączenie handlu internetowego i sprzedaży w sklepie tradycyjnym
  • Przykłady formatów sukcesu dla sklepów wielokanałowych
  • Inne kanały sprzedaży jako uzupełnienie sprzedaży internetowej i tradycyjnej (np. sprzedaż katalogowa)
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!