Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Biznes mięsny chce się rozwijać

Sektor mięsny szuka rozwiązań, które pozwolą zakładom na rozwinięcie skrzydeł. Zmiana strategii jest nieunikniona, gdyż obecna rentowność branży oscyluje w okolicach jednego procenta.

Biznes mięsny chce się rozwijać

Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Michał Koleśnikow RSS ALERT    /    Andrzej Pisula RSS ALERT    /    Cezary Pszczoliński RSS ALERT    /    Krzysztof Wachowski RSS ALERT    /    Krzysztof Borkowski RSS ALERT    /    Grażyna Prokopiuk RSS ALERT    /    ZM Mościbrody RSS ALERT    /    Łmeat RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Kamil 2013-01-10 21:14:33
    Skąd ten szacunek,że rentowność branży oscyluje w granicach jednego procenta. Przy takiej rentowności f-my zwijały interes interes.
  • modry 2013-01-12 21:37:40
    jaki jeden procent !!! skoro wpompowany w szynkę litr wody sprzedają za ok. 30 zł. - w zależności od ceny danego produktu gotowego . 10 ton mięsa z szynki dzięki nastrzykowi / chemii i masownicy przyjmuje+- 3 tony wody czyli 3 000kgx30zł=90 000 zł.Otóż głównym problemem średniej wielkości firm mięsnych jest to że ich właścicielami są głównie ludzie z przypadku , dochodzili do kasy podczas przemian ustrojowych w 89r i budowali sobie w zależności od funduszy restauracje bądź masarnie . Właściciel rzeźni powinien mieć papiery masarskie tak samo jak czeladnik -koniec kropka !
  • modry 2013-01-12 22:24:27
    Duże firmy z racji swego majestatu są zarządzane raczej profesjonalnie , małe firmy to przyczółek rzeźników pasjonatów z wizją, którzy się odważyli i otworzyli biznes -Jedni i drudzy prosperują ; natomiast rzeźnie budowane przez cwaniaczków którzy do kasy doszli \"przypadkiem\" i postanowili wybudować sobie rzeźnie bo była na to moda i było ich stać są największymi zakałami branży .
  • Janusz 2013-02-07 19:57:09
    Zapomniano o jakości, zapomniano o współpracy i porozumieniu.. za to zajęto zarzynaniem się nawzajem, pięknie na to popatrzeć. Pozostaje podziwiać globalnych mięsnych rekinów biznesu.
  • Rozsądek 2013-03-09 11:38:05
    Panowie Te cwaniaki od uboju rytualnego psują renomę całej branży Zajmijcie odpowiedzialne stanowisko zanim was pogrążą do cna.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!