Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dynamicznie rośnie liczba konsumentów słynnych kiełbas z szynki Madej Wróbel

15 kwietnie rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Madej Wróbel, która buduje wizerunek marki oraz promuje linię wysokiej jakości, słynnych kiełbas z szynki. Wyniki sprzedażowe pokazują, że Polacy polubili promowane wyroby i co istotne, chętnie po nie wracają.

Dynamicznie rośnie liczba konsumentów słynnych kiełbas z szynki Madej Wróbel

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Zakłady Mięsne "Madej&Wróbel" Sp. z o.o.
Data: 03-06-2013, 16:01

Celem kampanii reklamowej jest z jednej strony zaprezentowanie marki szerokiemu gronu konsumentów, a z drugiej strony promocja linii słynnych kiełbas z szynki - wysokiej jakości wyrobów charakteryzujących się dużą mięsnością. W skład linii wchodzą takie produkty jak kiełbasa z szynki, kiełbasa głogowska z szynki, kiełbasa śląska z szynki, sucha z szynki, biała z szynki, a nawet myśliwska oraz wiejska z szynki. Przekrój asortymentu jest na tyle duży, że każdy znajdzie coś dla siebie i właściwie na każdą okazję.

Jak informuje producent, patrząc na wyniki sprzedaży można już powiedzieć, że słynne kiełbasy z szynki Madej Wróbel znalazły się na stołach w wielu domach w Polsce oraz poza granicami naszego kraju, a konkretnie w Niemczech oraz w Anglii.

"Z pewnością to, że Polacy mogli poznać firmę Madej Wróbel poprzez działania marketingowe ma wpływ na rosnącą sprzedaż słynnych kiełbas z szynki. Nasza kampania jest intensywna. Z danych wynika, że w ciągu jednego miesiąca spot został wyświetlony 6500 razy, a przynajmniej raz obejrzało go 80% osób z grupy docelowej. Jednak najbardziej cieszy nas fakt, że konsumenci po te wyroby wracają i polecają sobie wzajemnie. Oznacza to, że kupili produkt pierwszy raz, a on się sprawdził i co najważniejsze smakuje." - mówi Renata Madej. "Poza tym, polski konsument jest coraz bardziej świadomy i dokładnie sprawdza dany asortyment przed jego zakupem. W przypadku kiełbas, konsumenci zwracają uwagę np. na mięsność wyrobu oraz to z jakiego rodzaju mięsa została wyprodukowana. Coraz częściej wolą kupić produkt lepszy jakościowo, ale nadal w rozsądnej cenie. Dlatego powstały słynne kiełbasy z szynki, które łączą w sobie to wszystko co dla Klientów jest najważniejsze." - dodaje.

Spot reklamowy można zobaczyć w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych grupy AT Media. Dodatkowo można go zobaczyć na portalu youtube.pl. Istotne jest również to, że jak zapowiada Madej Wróbel to kampania jeszcze się nie kończy, co więcej, dopiero nabiera rozpędu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!