Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Nowe szaty wędliny

  • Autor: Paulina Mroziak
  • Data: 19-05-2016, 11:16
Trendy na rynku wędliniarskim wymuszają na producentach atrakcyjne formy opakowań. Z pomocą przychodzą im osłonki, dzięki którym szynki i kiełbasy mogą przybrać atrakcyjne formy i smaki, a także wyróżnić daną markę na półce czy ladzie.
Nowe szaty wędliny

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Wędliny to jedna z najbardziej popularnych kategorii kupowanych w polskich gospodarstwach domowych. 70 proc. nabywców dokonuje zakupu w tej kategorii kilka razy w tygodniu. Przeciętny Polak wydaje jednorazowo na zakup wędlin 11 złotych. Średnio podczas jednego zakupu kupujemy 600 gramów wędliny. Co czwarty produkt z tej kategorii jest kupowany w promocji. Zdecydowanie częściej kupujemy wędliny na wagę niż paczkowane. Udział wędlin paczkowanych stanowi 1/3 całkowitej wartości sprzedaży kategorii - wynika z raportu "Jak Polacy kupują wędliny" opublikowanego przez GfK.

Trendy sprzedażowe na rynku wędlin przekładają się na rynek półproduktów wędliniarskich, w tym osłonek do wędlin. Osłonki to bardzo szeroki temat ze względu na ogromną różnorodność i zastosowanie.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • bb 2016-06-02 09:34:16

    Ja wolalabym atrakcyjny smak bez sztucznych dodatkow, barwnikow i nadmiaru soli.

    Odpowiedz
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!