Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowy gracz na rynku mięsa

  • Autor: Łukasz Rawa
  • Data: 24-04-2013, 11:49
W październiku zeszłego roku zakłady mięsne Hermar S.A. zostały przekształcone w spółkę komandytowo-akcyjną. Firma zmieniła również nazwę. Tak powstały Zakłady Mięsne Polonus. Nowy gracz musi się odnaleźć na niezwykle konkurencyjnym rynku mięsa w Polsce.
Nowy gracz na rynku mięsa

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Hermar został jedną z marek wchodzących w skład portfolio przekształconej spółki.

Niemniej, w tej chwili wiodącym brandem jest Polonus, który funkcjonował już wcześniej jako marka handlowa dla produktów mięsnych skierowanych do rynku tradycyjnego. Była ona znana w branży od jakiegoś czasu, ale nie była jeszcze zbyt popularna.

Igor Kaszewski, członek zarządu ZM Polonus, mówi, że od października powstało wiele nowych produktów pod obecnym brandem. - Staramy się, aby były to wyroby pozycjonowane wyżej, niż miało to miejsce w przypadku produktów z logo Hermar.

Skupiamy się na jakości. Budowa pozytywnego wizerunku wśród konsumentów to jeden z naszych priorytetów - zaznacza.

Dlatego firma dokonała serii istotnych zmian w zakresie wizualizacji opakowań.

- Zdajemy sobie sprawę, że stoimy na początku żmudnej, systematycznej, ale też koniecznej pracy dla wypromowania marki - dodaje Kaszewski.

Obecnie produkcja wynosi 750-800 ton produktów przetworzonych miesięcznie.

Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kierowca roweru 2013-05-07 02:25:30

    Mam płacić, za promowany artykuł? Jesteście (droga redakcjo) na tyle chciwi, że chcecie zarabiać z dwóch stron? Nie dość, że po przebudowaniu serwisu wizualnie jest katastrofa, to merytorycznie dotykacie dna... Proszę nie usuwać komentarza, bo mam screeny porobione na zapas. :-)

    Odpowiedz
  • redakcja 2013-05-07 22:01:08

    Szanowny Panie, W płatnej Strefie premium publikujemy obszerne teksty, które wymagają dużego nakładu pracy od naszych dziennikarzy. Znacznie większych niż notka, mini wywiad, czy też niewielki artykuł (takie treści nadal za darmo udostępniamy w naszym serwisie). Artykuły w Strefie premium, w dużej mierze pochodzą z naszego magazynu Rynek Spożywczy, pojawiają się tam także teksty i raporty specjalnie przygotowane dla tego projektu. Trudno sobie wyobrazić aby obszerny tekst (raport, artykuł, ranking), publikować w otwartej wersji w sytuacji gdy osoby prenumerujące nasz magazyn za ten sam tekst muszą zapłacić. Warto także zauważyć, że zamykanie treści w internecie to ogólnoświatowy trend. Magazyny i dzienniki w wersji papierowej znikają lub przenoszą się do internetu. Stworzenie płatnej Strefy premium, w której można znaleźć obszerne teksty problematyczne lub raporty wpisuje się w trend, który coraz mocniej jest widoczny także na polskim rynku. Jeśli nie odpowiada Panu kupowanie treści w Strefie premium zapraszam do zakupu naszego magazynu. Z poważaniem, Łukasz Stępniak, redaktor portalu

    Odpowiedz
  • handlowiec 2013-05-08 08:37:42

    Drogi Panie Redaktorze, niestety muszę zgodzić się w znacznej części z moim przedmówcą, który poruszył problem po pierwsze zmiany wizualnej, która w moim i nie tylko przekonaniu jest zmianą na gorsze ( przede wszystkim strona jest mniej intuicyjna), trudniej a co za tym idzie wolniej można odnaleźć szukane teksty, dla mnie jest większy bałagan, do tego jak dobrze pamiętam, to w poprzedniej wersji tez były "obszerniejsze" wymagające " większego" nakładu pracy artykuły, a nie trzebabyło za to płacić. No i niestety muszę to napisać, wiele artykułów jest pisana przez ludzi, którzy nie mają chyba pojęcia o tym co piszą, bo jak ktoś zna rynek to nie pisze przede wszystkim rzeczy niesprawdzonych, nieprawdziwych, a czasami wręcz głupich i nielogicznych. Pamietam też jeden z artykułów dotyczący rynku piwa w Polsce sprzed chyba 2 lat, słownictwo używane było poniżej jakiejkolwiek poziomu np. Polacy piją coraz więcej browarów.......... Z przykrością stwierdzam, że zmiana jest jednak na gorsze i to nie dlatego, że cżłowiek jest generalnie odporny na zmiany i dla zasady nie podobają mu sie one, ale przede wszystkim strona jest chaotyczna pozdrawiam, handlowiec

    Odpowiedz
  • Ulka 2013-05-12 22:31:24

    "Nowy gracz na rynku mięsa" - jakie piękne określenie grupki osób parających się zabijaniem zwierząt. Proponuję tytuł : "Świerzy powiew mięsnej bryzy"

    Odpowiedz
  • k 2013-05-29 19:42:08

    No,nic przeczytać nie można :( są tylko zajawki jak na portalach plotkarskich....

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!