Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Przemysł mięsno-wędliniarski - jak produkować w zgodzie z trendami?

  • Autor: Paulina Mroziak
  • Data: 19-11-2018, 12:29
Przemysł mięsno-wędliniarski - tak jak pozostałe gałęzie rynku spożywczego - jest podatny na szybko zmieniające się trendy. To wymusza na producentach wprowadzanie innowacji i produktów wyróżniających się wśród oferty konkurencji. Z pomocą przychodzą im dostawcy przypraw, dodatków oraz osłonek.
Przemysł mięsno-wędliniarski - jak produkować w zgodzie z trendami?
fot. unsplash.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rynek przypraw i dodatków dla przemysłu mięsnego oraz osłonek do wędlin podlega takim samym zmianom, jak inne gałęzie przemysłu, nie tylko spożywczego. Znikają z półek sklepowych produkty wysokowydajne, a ich miejsce zajmują coraz częściej dobre jakościowo wędliny i mięsa. W całościowym ujęciu na rynku obserwuje się także wiele nowości, również tych inspirowanych kuchniami świata.

Mięso w trendach

- Ogólną potrzebą jest szukanie rozwiązań usprawniających i ułatwiających życie - również z kwestią "eko" w tle. Podobne trendy i mody występują w przemyśle mięsnym - gama produktów plasterkowanych stale się poszerza, niektóre wyroby, jak np. parówki czy kiełbaski, są już pakowane na sztuki jako przekąska do zjedzenia, w okresie letnim półki sklepowe uginają się od obszernej oferty wyrobów grillowych. Producenci cały czas poszukają rozwiązań, którymi mogliby zaciekawić konsumenta - i tak np. kilka lat temu pojawiła się moda na mięso sous vide czy przekąski z mięsa - podkreśla Dariusz Papież, kierownik Działu Badań i Rozwoju Libra Poland Sp. z o.o.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!