Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

W obcym imieniu

Jednym ze sposobów na rozwój w branży mięsnej jest uruchomienie produkcji wyrobów pod marką własną sieci handlowych. Obserwując rynek, można łatwo zauważyć, że zainteresowanie tym obszarem współpracy z dystrybutorami rośnie.
  • Autor: Łukasz Rawa
  • Data: 27-05-2014, 09:35
W obcym imieniu

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Produkcja wyrobów mięsnych pod markami własnymi dystrybutorów i sieci handlowych zaczyna odgrywać na rynku coraz ważniejszą rolę. Jeszcze kilka lat temu produkty tego typu były pozycjonowane jako tanie, ale uznawano je za wyroby niższej jakości niż oferta brandowa danej firmy. Pod tym względem nastąpiła znacząca zmiana. Dzisiaj produkty private label mają przeważnie dokładnie tę samą jakość, co pozostałe wyroby z określonego zakładu. Najczęściej jest po prostu ten sam produkt, tylko inaczej zapakowany i oznaczony. W dużych zakładach mięsnych zwyczajnie nie kalkuluje się produkcja nieujednoliconych asortymentów.

Opłaca się produkować duże wolumeny, więc część z nich oznacza się swoim logo, część znakiem należącym do dystrybutora.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!