2023 jeszcze trudniejszy dla branży mięsnej? JBB: Producenci mają dwa wyjścia
- Autor: Adam Tubilewicz
- Data: 06-12-2022, 08:03

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
JBB podsumowuje 2022 rok
Adam Tubilewicz, zastępca redaktora naczelnego Portalu Spożywczego: Zanim powiemy o planach na 2023 rok podsumujmy krótko mijający 2022. Jaki był dla JBB pod kątem realizacji zamierzeń, strategii, planów sprzedażowych i produktowych?
Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu Zakładów Mięsnych JBB Bałdyga: Dla wszystkich firm w branży spożywczej ten rok potoczył się inaczej niż większość planowała i przewidywała w ostatnich miesiącach 2021 roku. Wojna na Ukrainie, galopująca inflacja, rosnące koszty prowadzenia działalności – nie dało się wobec takich czynników przejść obojętnie. Z dużą satysfakcją mogę jednak powiedzieć, że mimo tych wszystkich przeciwności, zrealizowaliśmy wszystkie plany i założenia w zakresie rozwoju portfolio produktowego i aktywności marketingowych. Stworzyliśmy i wprowadziliśmy do sprzedaży nowe, innowacyjne produkty, realizowaliśmy przez cały rok intensywną komunikację reklamową we wszystkich kanałach – od internetu, przez radio aż po telewizję. Zwiększyliśmy też moce produkcyjne i magazynowe naszych zakładów. O JBB było głośno, co przełożyło się zarówno na wzrost nowej liczby klientów, jak w konsekwencji na wzrost udziałów rynkowych i obrotów. Oczywiście, gdyby nie bardzo trudne otoczenie rynkowe, to efekt końcowy – zwłaszcza w zakresie ekonomicznym, byłby jeszcze lepszy. Ale nie widzimy powodu do narzekań – sytuacja JBB Bałdyga jest stabilna, a perspektywy rozwoju bardzo dobre. I to nad tym będziemy intensywnie pracować w 2023 roku.
komentarze (0)