5 błędów w social mediach, które popełniają firmy z branży mięsnej
- Autor: AT/portalspozywczy.pl
- Data: 04-05-2018, 10:46
- Aktualizacja: 04-05-2018, 16:48

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Patrycja Ogrodnik jest zdania, że w przypadku całej branży spożywczej i jej działań w social media, moderacja to połowa sukcesu.
- Nie chodzi oczywiście o usuwanie czy ukrywanie postów, ale o prawidłowe prowadzenie rozmów z fanami. Umiejętność odpowiadania na pytania i dialog z konsumentami to sztuka, która stanowi o sukcesie marki. Każdy kto prowadzi profile społecznościowe musi mieć świadomość tego, że w sposób zwykle niebezpośredni wpływa na decyzje konsumenckie w czasie rzeczywistym. Liczą się zatem szybkie odpowiedzi moderatora na zadawane pytania, które również budują więź z klientem i sprawiają, że niejednokrotnie staje się on ambasadorem marki - mówi.
komentarze (0)