Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-08-2017, 12:30
- W naszej komunikacji poszliśmy trochę pod prąd, proponując wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju formułę komunikacji, jaką jest portal Eggsperci.pl i połączone z nim kanały digitalowe. Zarówno dla marki, jak i dla grupy docelowej, jest to idealny kierunek i formuła, co pokazują zasięgi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw Sp. z o.o., właściciela marki "Kotlina Natury".
Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd
Fot. Kotlinanatury.p

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Prezes firmy Aktiw uważa, że cena zawsze będzie ważnym czynnikiem w wyborze jaj przez konsumenta.

- Liczymy jednak, że nasze działania komunikacyjne, jak chociażby portal Eggsperci.pl i działania wizerunkowe Kotliny Natury, przyczyniają się do wzrostu wiedzy konsumentów i świadomego wyboru rodzaju chowu. Z całą pewnością jest jeszcze dużo do zrobienia w tym zakresie.Widać, że nasze założenia dotyczące marki doskonale się sprawdzają, wpisują się w nowoczesne trendy i odpowiadają potrzebom konsumentów - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic 2017-10-08 05:31:58

    Kampanie marketingowe online dla firm, SEO oraz SEM: artmetic.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!