Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ambasador Królestwa Norwegii z wizytą w Mowi Poland Ustka (zdjęcia)

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 29-03-2019, 14:28
27 marca Olav Myklebust, Ambasador Królestwa Norwegii, odwiedził ustecki zakład Mowi Poland (do 2018 r. Marine Harvest). Firma właśnie wprowadza na rynek nową markę łososia MOWI. Światowa premiera produktów nowej marki odbędzie się właśnie w Polsce.
Ambasador Królestwa Norwegii z wizytą w Mowi Poland Ustka (zdjęcia)
Olav Myklebust Ambasador Królestwa Norwegii John-Paul McGinley Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Mowi Central Europe, fot. mat. pras.

Wizyta Ambasadora Królestwa Norwegii w usteckim zakładzie Mowi Poland trwała cały dzień. Dla ambasadora był to czas intensywnych spotkań i rozmów, również z przedstawicielami mediów oraz możliwość zapoznania się z funkcjonowaniem fabryki i pracą zatrudnionych tam 4200 osób.

Olav Myklebust był zainteresowany działaniem swojej rodzimej firmy na Pomorzu Środkowym, zwłaszcza że Mowi ASA, największy producent łososia atlantyckiego na świecie, jest obecny od ponad 50 lat aż na czterech kontynentach świata. W Duninowie koło Ustki firma zainwestowała w fabrykę w 2012 r. W tym czasie stała się ważnym miejscem pracy dla lokalnej społeczności i kluczowym dostawcą wyrobów z łososia w niemal całej Europie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ten rok jest jednak szczególnie ważny dla Mowi, ponieważ wprowadziła ona na rynek nową markę o takiej samej nazwie. Produkty MOWI są wytwarzane właśnie w usteckiej fabryce Mowi Poland.

- Od dwóch lat intensywnie inwestujemy i rozwijamy projekt marki produktów MOWI – mówi Ola Brattvoll, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Mowi ASA. – Stworzyliśmy tę markę od podstaw, koncentrując się na wszystkich aspektach naszego produktu. Szczególną troską otaczamy nasze łososie MOWI, które są karmione specjalną karmą. Następnie dbamy o najwyższe standardy jakości przetwórstwa. W efekcie nasz łosoś jest delikatniejszy w smaku, bardziej soczysty i zawiera więcej wartości odżywczych z kwasem Omega-3 na czele – dodaje Ola Brattvoll.

- Jestem pełen uznania dla standardów pracy, jakie zakład wprowadził w swojej fabryce. Cieszę się, że skandynawska kultura biznesowa obowiązuje tutaj w każdym aspekcie działania firmy i jestem dumny, że norweska marka odnosi w Polsce sukcesy i właśnie tymi sukcesami wspiera również rozwój polskiej gospodarki. To ważny moment dla Mowi, która jest jedną z największych norweskich firm działających w Polsce. Mowi zatrudnia w Ustce ogromną liczbę pracowników, to co robi firma, jest dobre zarówno dla Polski, jak i Norwegii - powiedział ambasador Myklebust.

John-Paul McGinley, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Mowi Central Europe, docenił obecność Ambasadora Królestwa Norwegii w fabryce w Ustce słowami: - Jesteśmy zaszczyceni wizytą Pana Ambasadora i jego zainteresowaniem naszą codzienną pracą i sukcesami, z których sami również jesteśmy bardzo dumni - dodał.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • timi 2019-03-29 15:25:46

    Skandynawska kultura pracy? Chłopie jak u Nas Wawel obmalowywał Caravaggio to wyście jedli palcami z jednej drewnianej michy.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!