Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Andrzej Marchewka, prezes Promaru - przeczytaj obszerny wywiad

Andrzej Marchewka, prezes zarządu firmy Promar, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl na temat nowych trendów na rynku dodatków do żywności, perspektywach rozwoju produktów niszowych oraz funkcjonalnych, a także najnowszych rozwiązaniach technologicznych skierowanych do branży mięsnej.

Andrzej Marchewka, prezes Promaru - przeczytaj obszerny wywiad
Andrzej Marchewka, prezes zarządu firmy Promar. Fot. Promar

Autor: RW,portalspozywczy.pl
Data: 30-03-2016, 10:26

Jak rozwija się oferta Promaru w zakresie dodatków do produktów wędliniarskich?

Gama produktów, jaką mamy w ofercie zmienia się bardzo dynamicznie. Staramy się reagować na zmieniające się otoczenie rynkowe i rosnące wymagania klientów. Dlatego tworzymy kolejne generacje naszych rozwiązań smakowych i funkcjonalnych, gdzie aplikujemy stworzone przez Promar najnowsze rozwiązania technologiczne. Większość rozwiązań jest szyta na miarę, dla konkretnego klienta i musi spełniać jego oczekiwania.

Jakie kluczowe zmiany miały miejsce w ostatnich latach, jeżeli chodzi o wytwarzanie dodatków? Czym stosowane obecnie dodatki różnią się od tych, które były wykorzystywane przed laty?

Przede wszystkim dzisiejsze rozwiązania są dużo bardziej zaawansowane. Przy mniejszej liczbie dodatków E i większej liczbie różnych funkcjonalnie składników osiągamy dużo więcej niż kiedyś. Obecne rozwiązania dają lepsze wydajności, bardziej powtarzalne produkty, zapewniają większy margines bezpieczeństwa, reagują na zmienność surowca mięsnego. Przy tym wszystkim ograniczamy dozowanie naszych dodatków, co ma bezpośredni wpływ na niższy koszt użycia dla klientów.

Wyzwaniem dla producentów dodatków do żywności jest rosnący rynek produktów niszowych oraz funkcjonalnych, takich jak chociażby produkty bezglutenowe, bio, eko, czy hipoalergiczne. W jaki sposób staracie się nadążać za tymi zmianami?

Kluczowe w tym aspekcie jest bardzo dobre rozeznanie w komponentach dostępnych w różnych zakątkach świata. Dlatego też inwestujemy duże środki w udział w targach i konferencjach oraz stały sourcing surowcowy. Z uwagą śledzimy trendy, jakie pojawiają się w Europie Zachodniej, Stanach Zjednoczonych czy Azji.

Z uwagi na fakt, że działamy w wielu gałęziach branży spożywczej (mięso, ryby, mleczarstwo, sosy, dania gotowe, chipsy, snacki), mamy bardzo szeroki dostęp do oczekiwań rynkowych. Możemy także przenosić niektóre rozwiązania pomiędzy różnymi branżami. Staramy się być na czasie.

Sen z powiek wielu przedstawicielom branży mięsnej spędza konieczność optymalizacji procesów produkcji i ciągłe zwiększanie wydajności. Stosowanie innowacyjnych dodatków może w tym aspekcie pomóc?

więcej informacji:

Promar RSS ALERT    /    Andrzej Marchewka RSS ALERT    /    dodatki do żywności RSS ALERT    /    maszyny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!