Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Anna Skowrońska, Zielenica: Przebijam szklany sufit w branży rybnej

- Przebijam szklany sufit, zarówno jako kobieta w tym biznesie, a także jako menedżer szukający możliwości rozwoju rynku pstrąga. Często spotykam się z osobami, które, gdy spróbują pstrągów z Zielenicy, mówią "Dotąd nie jadłem tak dobrej ryby" albo mówią "Nie lubię ryb, ale te od pani mi smakują" - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Skowrońska, właścicielka Gospodarstwa Rybackiego Zielenica.

Anna Skowrońska, Zielenica: Przebijam szklany sufit w branży rybnej
mięso na wtorek
Anna Skowrońska, właścicielka Gospodarstwa Rybackiego Zielenica, po kilku latach pracy w korporacjach, powróciła do pracy w rodzinnej firmie. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 08-03-2021, 17:43

Gospodarstwo Rybackie Zielenica jest firmą o korzeniach rodzinnych założoną w 2001 roku we wschodniej części województwa zachodniopomorskiego. To właśnie tam rozpoczęła się przygoda z hodowlą pstrąga Anny Skowrońskiej.

- Moi rodzice pochodzący z Olsztyna całe swoje dorosłe życie zawodowe spędzili pracując w akwakulturze. To nigdy nie była praca od 9 do 16, lecz filozofia życiowa całej naszej rodziny. Spacery pośród stawów, całodobowe rozmowy, przyjaciele rodziców też pracujący w branży. Wybór studiów na wydziale ekonomii, a nie na wydziale rybactwa był wyrazem buntu. Po kilkuletniej praktyce w korporacjach, po namowach byłego męża, wróciłam do pracy w firmie rodzinnej. Niedługo potem zmarł mój tata i w wieku 29 lat odziedziczyłam „jego buty" - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Przebijając szklany sufit

Nasza rozmówczyni przyznaje, że od początku jej celem było budowanie marki „Zielenica” jako najlepszego dostawcy pstrąga na rynku Horeca.

- W kolejnych latach moim celem był rozwój w branży rybnej zgodnie z aktualnymi trendami. Reagowanie na potrzeby rynku. Przebijam szklany sufit, zarówno jako kobieta w tym biznesie, a także jako menedżer szukający możliwości rozwoju rynku pstrąga. Stąd wprowadzenie na rynek pstrąga złocistego oraz pstrąga bio. Mam bardzo dużo pomysłów, widzę masę nisz rynkowych i miejsca dla nowych produktów. Zielenica to mała wioska i mała społeczność. Wszyscy zatrudnieni pochodzą z okolic. Znamy swoje słabe i mocne strony. Tworzymy grupę chętnie z sobą pracujących ludzi - dodaje.

Co obecnie znajduje się w asortymencie Zielenicy?

- Zaczynaliśmy kilka lat temu z dwoma produktami. Dziś mamy kilkanaście indeksów. Moja filozofia zarządzania jest prosta: kilka stabilnych nóg. Gdy jedna zawiedzie, pozostałe mają za zadanie utrzymać rentowność. Nasze nogi to: rynki surowcowe, sprzedaż pstrąga na rynki nowoczesne oraz sprzedaż narybku pstrąga do dalszych zarybień - mówi właścicielka Zielenicy.

Duże sieci - nowy etap

więcej informacji:

Mięso na Wtorek RSS ALERT    /    Anna Skowrońska RSS ALERT    /    Zielenica RSS ALERT    /    Gospodarstwo Rybackie Zielenica RSS ALERT    /    Mirko RSS ALERT    /    pstrąg RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!