Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ARR zawarła umowę SRiWRP na realizację kampanii wartej ponad trzy mln euro

W dniu 1 marca 2010 r. Agencja Rynku Rolnego zawarła umowę ze Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej na realizację 2-letniej kampanii promocyjnej dotyczącej świeżego, schłodzonego lub mrożonego mięsa i jego przetworów, w tym świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny pt. "Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość" - mówi Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

ARR zawarła umowę SRiWRP na realizację kampanii wartej ponad trzy mln euro

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-03-2010, 12:03

Całkowity budżet kampanii wynosi 3 103 tys. Euro, a planowane działania obejmują Rosję, Ukrainę, Chiny, Singapur i Tajlandię. Wykonawcą kampanii tj. tzw. organizacją wdrążającą jest Krajowa Izba Gospodarcza - Centrum Promocji.

„Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość" jest kampanią realizowaną w ramach mechanizmu Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych, w ramach którego organizacje branżowe mają możliwość uzyskania refundacji 80 proc. kosztów poniesionych na działania promocyjne i informacyjne z funduszy UE i Polski.

Realizowane w ten sposób kampanie są złożonymi zestawami działań wdrażanymi w okresie od 1 do 3 lat. Wachlarz dofinansowanych działań obejmuje te środki przekazu, które są znane z prywatnej reklamy (np. działania public relations, reklamę w mediach, udział w targach, wystawach, seminaria, szkolenia, serwisy internetowe, konkursy itp.). Przekaz promocyjny nie może się koncentrować na prywatnych markach, a w zamian powinien zwiększać wiedzę odbiorców na temat produktów, łańcucha produkcji, systemu kontroli, standardów jakościowych i skłaniać ich do świadomego wyboru.

„Europejski stół" jest czwartą kampanią realizowaną w ramach mechanizmu Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych poza terytorium UE przez polską organizację branżową. w Na tle 18 krajów UE korzystających z powyższego instrumentu w latach 2000-2009 Polska zajmuje 8 pozycję pod względem wysokości przyznanych budżetów reklamowych adresowanych na rynek poza UE.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Kondraciuk RSS ALERT    /    Agencja Rynku Rolnego RSS ALERT    /    promocja żywności RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • eksporter mięsa 2010-03-02 13:35:03
    Dodajmy że wśród tych czterech kampanii 1 realizował SRW a gdzie jest reszta organizacji branżowych? Pytanie drugie: ile kontraktów eksportowych zostało zawartych po wydaniu takiej kasy i zajęciu tak zaszczytnego 8 miejsca?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.10.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!