• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Bacówka rozwija sieć sklepów franczyzowych

Obecnie pod szyldem Bacówka - Towary Tradycyjne działa osiem sklepów oferujących wyroby wędliniarskie przygotowywane według tradycyjnych receptur. Pięć spośród nich to placówki partnerskie. Firma dobrze ocenia ten model współpracy.
  • Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl
  • Data: 17-04-2009, 15:29

- Z naszego doświadczenia wynika, że współpraca na podstawie umów franczyzowych jest wygodniejsza od prowadzenia sklepów własnych. Przedsiębiorcy, z którymi nawiązujemy współpracę znają naszą markę i podoba im się system, w którym działamy. Do prowadzenia sklepu podchodzą z zaangażowaniem - traktują to jako swój biznes i są lepiej zmotywowani niż osoby zatrudniane w tradycyjny sposób - ocenia Dariusz Kucz z działu sprzedaży i Marketingu w spółce Bacówka.

Firma sprzedaje swoje wyroby od 2002 roku. Dwa lata temu rozpoczęła współpracę z pierwszymi franczyzobiorcami. W dalszym ciągu jest nastawiona na rozwój i szuka kolejnych partnerów. - Nasze wymagania to lokal o powierzchni minimum 55 m. w dużych miejscowościach. Chcemy, aby kolejne placówki pojawiały się w dużych miastach jak Warszawa czy Częstochowa, ale bierzemy też pod uwagę mniejsze miejscowości, nie mniejsze jednak niż Tarnów czy Brzesko, w których mamy swoje sklepy - mówi Dariusz Kucz.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Bacówka oferuje odpowiedni wystrój lokalu, logo, materiały reklamowe, szkolenia i szeroko pojętą opiekę franczyzową. - Nasza oferta skierowana jest również do przedsiębiorców, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z branżą spożywczą - podkreśla Kucz. Dzięki silnemu wsparciu z naszej strony nasi partnerzy mogą liczyć na stały, pewny dochód. Być może nie są to olbrzymie zyski, ale dla osób ceniących sobie stabilność na pewno jest to dobre rozwiązanie - dodaje.

W zamian sieć oczekuje od partnerów zainwestowania w działalność środków własnych, lojalności, trzymania się wyznaczonych standardów i zaangażowania. Jak wyjaśnia Dariusz Kucz znalezienie odpowiednich franczyzobiorców nie jest łatwe. - Na razie rozwijanie sieci nie idzie w takim tempie jak byśmy chcieli. Być może odstrasza kwota inwestycji? Może na razie nasza marka nie jest wystarczająco wypromowana? - Zastanawia się nasz rozmówca.

W sklepach Bacówka 95 proc. asortymentu pochodzi z zakładu produkcyjnego firmy. Oferta uzupełniana jest przez lokalne wyroby, których nie da się przewozić na duże odległości - np. świeże pieczywo. - Często również zdarza się tak, że dzięki naszym partnerom poznajemy jakieś ciekawe, tradycyjne przysmaki z danego regionu, np. sery, które później wprowadzane są do innych naszych sklepów - zdradza nasz rozmówca.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Wiesiek 2013-08-12 15:22:40

    Prosze popracować nad krópnikiem jest ochydny nies jest to wiejski smak ani żadna tradycja na ten temat mogą coś powiedzieć tylko ślazacy wiec bardzio mi przykro Strasznie się rozczarowałem waszym produktem Zyczliwy ale szczery

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!