Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Beata Korab, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad

Strategia rozwoju ZM Henryk Kania zakłada politykę zrównoważonego wzrostu. Inwestujemy zarówno w technologię, jak i poszerzanie naszych możliwości zbytu. Przykładem takiego działania jest planowane włączenie w nasze struktury efektywnych zakładów, działających pod szyldem Staropolskie Specjały. Stanowić to będzie zwieńczenie naszych inwestycji w moce produkcyjne. Termin ich włączenia w struktury ZM Henryk Kania będzie skorelowany z działaniami związanymi z dywersyfikacją dystrybucji - zaznacza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Beata Korab, członek zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.

Beata Korab, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad

- Zyski Zakładów Mięsnych Kania wzrosły w zeszłym roku o 104 proc. W jaki sposób udało się osiągnąć taki wynik?

- Rzeczywiście udało nam się wypracować obiecujące wyniki, biorąc pod uwagę kluczowe segmenty wędlin paczkowanych. Wg instytutu GfK Polonia wędliny marki Henryk Kania i Henryk Kania Maestro trafiły w roku 2014 do prawie 6 milionów gospodarstw domowych, a 44 proc. z nich dokonało zakupu naszych wyrobów więcej niż jeden raz. Za sprawą konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju utrzymaliśmy dwucyfrowe tempo wzrostu oraz pozycję jednego z czołowych i najbardziej rozpoznawalnych producentów wyrobów mięsnych w kraju.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE (12)

  • Wojtek 2015-03-13 13:30:28
    Polska rozwija się dzięki funduszom unijnym. Jest to niezaprzeczalny fakt. Wiele inicjatyw zostało wspartych w ramach różnych programów m.in. Funduszu Rozwoju Regionalnego w danych województwach. Środki pozyskane na rozpoczęcie innowacyjnych działań przełoży się na tworzenie klastrów biznesowych, które zrzeszają wielu przedsiębiorców MŚP jak i dużych firm. Co więcej do współpracy coraz częściej zaprasza się również środowisko akademickie. Dobrze wydane pieniądze :) W adresie strony podaje linka do Ministerstwa Gospodarki, na której to stronie można więcej poczytać :)
  • Ola 2015-03-13 15:41:50
    Ważne jest także polepszenie klimatu biznesu, którego celem jest musi być zwiększenie dostępności MŚP do użytecznych informacji. Regionalna Strategia Innowacyjności wskazuje na znaczący problem, jakim jest brak dostępu MŚP do profesjonalnych źródeł informacji generowanych przez firmy konsultingowe, ujawnione patenty, instytucje B+R, które stanowią podstawę kształtowania nowoczesnej, innowacyjnej gospodarki. Jednocześnie RSI podkreśla, że równie ważne jak rozwiązania technologiczne, są dokładne, aktualne, podane w odpowiednim czasie informacje w zakresie: źródeł finansowania, przedsięwzięć innowacyjnych, oferty szkoleniowo-doradczej, sytuacji rynkowej oraz przepisów prawnych. Obecnie mimo szerzącej się świadomości istotności wsparcia konsultingowego nie nawiązuje się współpracy w instytucjami doradczymi.
  • Zuza 2015-03-13 16:07:53
    Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ukazuje, że województwo śląskie stoi na średnim poziomie pod względem rozwoju przedsiębiorczości. W 2010 roku ten obszar administracyjny był na czwartym w kraju pod względem liczny nowopowstałych MŚP na 1000 mieszkańców i szóstym pod względem zlikwidowanych MŚP na 1000 mieszkańców.
  • Monika B 2015-03-13 17:07:01
    podmioty świadczące usługi doradcze nie mogą oferować swoim klientom tak kompleksowego wsparcia jak by tego chciały, co wynika z ich rozproszenia i nieznacznego dostępu do zaplecza naukowego umożliwiającego dokonywanie specjalistycznych ekspertyz i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Skonsolidowanie instytucji działających w obszarze doradztwa biznesowego byłoby korzystne z powodu możliwości zintegrowania ich potencjału i doświadczenia w dziedzinie wspierania przedsiębiorstw.
  • Robert Ł 2015-03-13 17:57:39
    Przedsiębiorstwa czasem nie potrafią wykorzystać szans jakie stwarza im otoczenie, właśnie ze względu na brak dostępu do należytej informacji i niedostateczny poziom współpracy z innymi instytucjami, przedsiębiorstwami, ośrodkami naukowo-badawczymi

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!