Będzie kampania promocyjna świń polskich ras zachowawczych
- Autor: press.pl
- Data: 04-02-2013, 09:45
Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej "Polsus" planuje kampanię promocyjną świń polskich ras zachowawczych. Rozpoczął przetarg na agencję, która przygotuje i zrealizuje projekt - podał Press.pl.
Celem kampanii jest zarekomendowanie wieprzowiny ze świń polskich ras restauratorom. Służyć temu mają m.in. reklamy w prasie i internecie oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Planowany budżet kampanii to 1 mln zł zł brutto, z czego 60 proc. ma być przeznaczone na działania ATL, 30 proc. - na BTL oraz 10 proc. na public relations.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Hodowcy świń. Co z refundacją wydatków na bioasekurację?
-
Hodowcy świń będą mogli odzyskać połowę wydatków na bioasekurację
-
32-latka ukradła dwa prosięta, a za kilka tygodni cielaka
-
Wypłacono już 115 mln zł jako pomoc dla hodowców loch i prosiąt
-
W Unii Europejskiej rosną ceny skupu żywca wieprzowego
-
Produkcja żywca wieprzowego nadal nieopłacalna
-
Naukowcy stworzyli algorytm pozwalający odczytać emocje świń
-
GUS: pogłowie świń w grudniu 2021 roku spadło o 12,7 proc.
-
Producenci trzody chlewnej otrzymali pomoc finansową
-
Pierwszy człowiek z sercem świni. "To była ostatnia szansa"
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (0)