• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Beyond Meat: Wierzymy, że zamienniki mięsa powtórzą sukces roślinnych alternatyw dla mleka (wideo)

- Dziesięć lat temu produkty roślinne miały zaledwie 2 proc. udział w rynku mleka. Dziś jest to, w zależności od rynku, 10-15 proc. Dzisiaj roślinne zamienniki mięsa też odpowiadają za około 2 procent rynku wołowiny, ale wierzymy, że nasz udział wzrośnie tak samo jak stało się to w przypadku produktów mleczarskich - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Willem Spigt, dyrektor sprzedaży i marketingu Beyond Meat w firmie Zandbergen.
  • Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2019, 10:18
Beyond Meat: Wierzymy, że zamienniki mięsa powtórzą sukces roślinnych alternatyw dla mleka (wideo)
Willem Spigt, fot. PTWP

Willem Spigt przyznaje, że Polska jest jednym z rynków, na którym Beyond Meat widzi dużą przestrzeń do wzrostu.

- Zauważamy znaczne zróżnicowanie rynków europejskich, na których działamy. W Europie Zachodniej i Skandynawii rynek jest już bardzo nasycony, jest tam też większa konkurencja i świadomość na temat trendów roślinnych. Na pozostałych rynkach, w tym w Polsce, widzimy dużą przestrzeń do wzrostu. Zauważamy dużą rozpoznawalność marki Beyond Meat w Polsce. Zanim się pojawiliśmy, Polacy już nas znali. Obecnie chcemy wejść z naszymi produktami do sieci handlowych. Liczymy więc na to, że rozpoznawalność pozwoli nam pozyskać wielu nowych konsumentów w Polsce - dodał.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Przedstawiciela Beyond Meat zapytaliśmy także o pojawiające się w dyskusji na temat roślinnych zamienników mięsa pojawiają się opinie, że jest to chwilowa moda, która dziś jest na topie, ale za kilka lat się skończy. 

- Słyszymy takie opinie od czasu do czasu. Odpowiem na przykładzie. 10 lat temu produkty roślinne miały zaledwie 2 proc. udział w rynku mleka. Dziś jest to, w zależności od rynku, 10-15 proc. Dzisiaj roślinne zamienniki mięsa też odpowiadają za około 2 procent rynku wołowiny, ale wierzymy, że nasz udział wzrośnie tak samo jak stało się to w przypadku produktów mleczarskich. Dlatego nie uważamy trendu wegańskiego za chwilową modę i mocno wierzymy, że produkty roślinne stworzą własną kategorię i będą miały osobne półki w sieciach handlowych - podsumował.

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!