• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka inwestuje w lady, czyli dlaczego Polacy nie chcą pakowanego mięsa?

Choć lady i stoiska mięsne nie są w handlu niczym nowym, zwiększanie ich liczby przez Biedronkę w dobie automatyzacji może nieco zaskakiwać. Fakty są jednak takie, że branża mięsna, pomimo rozlicznych akcji i kampanii, wciąż nie potrafi przekonać Polaków do pakowanych produktów. Ponad 2/3 Polaków uważa mięso z lady za świeższe i lepszej jakości niż to samo leżące w opakowaniu na półce. Może dlatego Biedronki ze stoiskami mięsnymi określane są w badaniach jako...luksusowe.
  • Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2020, 14:03
Biedronka inwestuje w lady, czyli dlaczego Polacy nie chcą pakowanego mięsa?
mięso na wtorek
Mięso z lady wciąż jest dla Polaków bardziej atrakcyjne niż pakowany drób czy wędliny, fot. Leonardo Carvalho/Unsplash

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Według stanu na 20 lutego 2020 r. już 114 sklepów Biedronka ma ladę mięsną. Najwięcej, bo aż 10, działa w Warszawie.

Jak podaje serwis dlahandlu.pl liczba Biedronek z ladą dynamicznie rośnie. Jeszcze w październiku 2019 r. znajdowały się one jedynie w ok. 40 sklepach sieci. Choć w skali działalności Biedronki (ponad 3 tys. sklepów) to niewiele, wzrost jest zauważalny. 

Dalsza część artykułu (93%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Emisariusz 2020-03-03 13:01:16

    Czyżby dino i stokrotka podgryzały biedronkę swoimi ladami i obsługą?

    Odpowiedz
  • antywegeterianin 2020-03-03 13:35:32

    "Twierdzenie, że jest to mięso stare albo niewiadomego pochodzenia to mit. Pakowane mięso ma dłuższy termin przydatności." Przecież te dwa stwierdzenia sobie zaprzeczają. Jak coś ma dłuższy termin przydatności znaczy nie było ciachnięte wczoraj tak czy nie. Pytanie dla kogo wygodne jest pakowanie dla konsumentów czy sklepów? Rzucić  na półkę i niech leży ... aż ktoś kupi, po mieć problem ze sprzeadniem wołowiny, schabu czy indyka, obniżać ceny itd.

    Odpowiedz
    • Anonim 2020-03-03 15:43:02

      A skąd masz pewność ile czasu leży mięso w ladzie? Paczkowane mięso ma dłuższy termin przydatkosci bo jest pakowane w atmosferze gazów które zabezpiaja mięso przed psuciem się.

      Odpowiedz
  • Marzena 2020-03-04 13:02:43

    Nieważne z lady czy opakowania to mięso z Biedronki i inne produkty to syf totalny

    Odpowiedz
  • Wola 2020-03-04 13:13:13

    Kupując mieso pakowane w biedronce, z dobra data ważności, mięso zazwyczaj śmierdzi... Nigdy więcej nie kupię tam mięsa

    Odpowiedz
    • bronek 2020-03-09 09:39:16

      bo to wina ludzi którzy biorą i przed kasą odkładają na jakąś półkę i to leży w ciepłym czasem kilka godzin i wiele takich rzeczy widziałem

      Odpowiedz
  • troche rozsądku 2020-03-07 14:01:42

    nie kupuje się mięsa pakowanego , a nie do Biedronki pretensje , to absurd ,

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!