Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Bogusław Kowalski, prezes Graala, prelegentem VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015

Bogusław Kowalski, twórca i prezes Graala, lidera polskiej branży przetwórstwa ryb, doświadczony i energiczny menadżer inicjujący proces konsolidacji przemysłu rybnego w Polsce będzie uczestnikiem debaty "Produkt, marka, konsument. Strategie sprzedaży", która odbędzie się 4 listopada w ramach VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015 / 8th Food Market & Retail Forum 2015.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2015, 16:12
Bogusław Kowalski, prezes Graala, prelegentem VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015
Bogusław Kowalski, prezes Graala. Fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Uczestnicy debaty będą rozmawiali o strategiach sprzedażowych w branży FMCG. W trakcie dyskusji zostaną poruszone m.in. kwestie związane z profilem polskich konsumentów, w tym zmieniającymi się zachowaniami zakupowymi. Zaproszeni goście podzielą się z uczestnikami Forum swym doświadczeniem w zakresie budowania silnego brandu produktowego w dobie wojny cenowo-promocyjnej, a także pochylą się nad zamianami obserwowanymi w obszarze dostępnych kanałów dystrybucji, począwszy od handlu tradycyjnego, a kończąc na e-commerce. 

Bogusław Kowalski, twórca i prezes spółki Graal z Wejherowa, jest doświadczonym i energicznym menadżerem, który od podstaw stworzył lidera polskiej branży przetwórstwa ryb. Założona przez niego w 1989 roku firma prowadziła początkowo działalność handlową. Wejście w produkcję nastąpiło w 2004 roku. Od tego czasu Graal stale umacnia swoją pozycję rynkową. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Obilw 2015-10-14 09:54:12

    Wielki podziw dla Pana Prezesa, gratulacje. Pamiętam jeszcze początki handlu - sklep Graal w Wejherowie. To się nazywa sukces.

    Odpowiedz
  • Techn. Przetw. Rybnego 2015-10-28 11:42:58

    W artykule duzo mowi sie o konsolidacji rynku, o gromadzeniu kapitalu w jednym reku, o wplywie na cale przetworstwo rybne w Polsce, o podbojach innych rynkow Europejskich…. Czy aby nie za duzo na jednego Grall’a ? Konsolidacja rynku, czyli wykup innych prowadzi do hegemonii a za tym do braku konkurencyjnosci. Konkurencja jest zjawiskiem dobrym na rynku bo pobudza producentow do aktywnego dzialania, szukania nowych drog a tym samym do tworzenia nowych produktow. Szkoda bylo by aby zapanowala taka sytuacja jak np. wszystko made in Grall. Ostatnio duzo mowi sie o zmianach polityki glpbalnej/swiatowej. Pojawilo sie tez pojecie „nowego porzadku swiatowego” Nie podoba mi sie to z wielu wzgledow a jednym krokiem do takiego „nowego” ladu sa rowniez posuniecia w gospodarce tu w tym co robi Grall. No coz, na niektore aspekty nalezy spojrzec nie tylko poprzez chwilowa sytuacje i osiagane wyniki ale rowniez popatrzec troche naprzod aby przewidziec konsekwencje tego typu dzialan. A tak szczerze mowiac to u mnie (BRD) na razie poki co nie widze Grall’a na polkach sklepowych.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!