Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Choiński: Coraz więcej ludzi na świecie będzie stać na zakup mięsa

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-01-2019, 12:11
- Globalne tendencje mówią o tym, że produkcja mięsa na świecie będzie rosła. Liczba ludności rośnie, i coraz więcej ludzi osiąga wyższy poziom satysfakcji finansowej, dzięki czemu stać ich na zakup mięsa - powiedział Witold Choiński, prezes zarządu Związku Polskie Mięso podczas konferencji inaugurującej kampanię "Białe czy czerwone".
Choiński: Coraz więcej ludzi na świecie będzie stać na zakup mięsa
Witold Choiński, prezes zarządu Związku Polskie Mięso, fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Witold Choiński przyznał, że pomysł na połączenie w ramach jednej kampanii promocji drobiu i wieprzowiny jest odpowiedzią na aktualne tendencje w branży.

- W ostatnich latach wielu producentów wieprzowiny wchodzi w drobiarstwo, a niektórzy producenci drobiu rozpoczynają produkcję wieprzowiny. Duża część tych firm jest zrzeszona w Związku Polskie Mięso. Chcemy mówić o zaletach produkcji mięsnej w Polsce. Konsumenci coraz więcej uwagi przywiązują nie tylko do samej jakości mięsa i kwestii bezpieczeństwa, ale coraz częściej patrzą na jego pochodzenie. Nasza kampania pokaże, że można wybierać produkty wyhodowane i wyprodukowane w Polsce, które są bezpieczne i wysokiej jakości - dodał.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!