Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Chrzanowska Manufaktura Wędlin stawia na marketing i buduje silną markę

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 22-01-2016, 13:59
Iwona Szklarska, członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przyznaje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że priorytetem działań reklamowych podejmowanych przez firmę jest budowa świadomości marki Chrzanowska Manufaktura. Produkty ChMW mają się wyróżniać na tle konkurencji.
Chrzanowska Manufaktura Wędlin stawia na marketing i buduje silną markę
Fot. Chrzanowska Manufaktura Wędlin

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Chrzanowska Manufaktura to marka, której budowę rozpoczęliśmy intensywną kampanią telewizyjno- radiową pod koniec 2014 i kontynuowaliśmy ją od stycznia do kwietnia zeszłego roku oraz w miesiącu październiku. Kampanie telewizyjne były wspomagane materiałami POS , oraz licznymi akcjami marketingowymi wspierającymi naszych klientów. Głównym celem działań reklamowych
Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin jest budowa świadomości marki oraz pokazanie naszym partnerom szerokiego porfolio marki - przyznaje Iwona Szklarska.

Jak dodaje, zgodnie z założeniem produkty ChMW mają się wyróżniać nie tylko smakiem, ale także opakowaniem. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Karolina 2016-01-25 10:52:36

    Czy można gdzieś kupić Państwa produkty przez internet?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!