• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

strefa premium

Co wolno branży mięsnej w mediach społecznościowych?

Komunikacja z konsumentami za pomocą Facebooka, Instagrama czy YouTube'a jest dziś oczywistym obowiązkiem każdego producenta żywności. Nie inaczej jest z producentami mięsa. Warto zdać sobie sprawę, że na firmy z branży mięsnej, bardziej niż na przedstawicieli innych kategorii spożywczych, czeka w tym obszarze wiele pułapek i potencjalnych źródeł kryzysu wizerunkowego.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-02-2018, 15:11
Co wolno branży mięsnej w mediach społecznościowych?
fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

O szansach i zagrożeniach wynikających z obecności firm z branży mięsnej w social media, sposobach na uniknięcie lub zażegnanie sytuacji kryzysowych, a także o tym, czy obecność w mediach społecznościowych przekłada się na sprzedaż - rozmawiamy z ekspertami z agencji PR obsługujących marki spożywcze oraz przedstawicielami firm mięsnych, które gromadzą najwięcej fanów w polskich social mediach.

Po co ten Facebook?

Według Michała Maciejewskiego, Strategy Directora w agencji Pitted Cherries, w komunikacji firm z branży mięsnej w mediach społecznościowych obowiązują podobne zasady jak w przypadku każdej innej branży.

- Klienci często mówią: „chcemy wejść na Facebooka”. Kiedy zadaję pytanie: „po co?”, odpowiadają, że „teraz wszyscy są na Facebooku”. Brakuje refleksji i strategicznej analizy obecności w tym obszarze marketingowym. Co chcemy osiągnąć i w jaki sposób? Czy zależy nam na dotarciu do klienta bezpośredniego, a może bardziej interesuje nas budowa wizerunku? Pytań jest oczywiście znacznie więcej. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek działań powinniśmy znać na nie odpowiedzi – dodaje.

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dd 2018-02-27 10:04:16

    branża mięsna nie może rzucać mięsem na Facebooku, wszystko musi być poprawne politycznie

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!