"Czarny PR" łososia nie wpływa na spożycie tej ryby w Polsce?
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 16-05-2017, 09:22

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W ocenie Rykaczewskiego mniejsze spożycie łososia w kraju to nie jedyny problem dla branży.
- Druga ważna kwestia to popyt w krajach Zachodniej Europy. Polska jest istotnym przetwórcą i reeksporterem norweskiego łososia na rynek unijny. Dla krajowego przemysłu łosoś jest najważniejszą rybą eksportową, z udziałem w wartości eksportu na poziomie ponad 50 procent - dodaje.
komentarze (2)
Na pandze też nie robił dużego wrażenia carny PR - do czasu. Łoso jest POSTRZEGANY jako towar ekskluzywny przez laików. Przez ludzi z branży już tak nie jest. Ja wolę zjeść rybę złowioną w morzu bez szprycowania atybiotykami, żyjącą na wolności nie w klatkach gdzie sra i je w tym samym miejscu. Bez wszy morskich, etc -można by dużo pisać, ale po co kto mądry ten się wyedukuje, kto głupi - poleci na piękne opakowania i reklamy. To się nazywa selekcja naturalna.
OdpowiedzTo jest tylko kwestia czasu, aż konsumenci przejrzą na oczy. Łosoś- tak- ale tylko dziki ( nerka, kiżucz)
Odpowiedz