Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Członek zarządu CMW: Firmy mięsne intensyfikują działania marketingowe

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-10-2014, 15:30
Producenci wędlin dostrzegli, że inwestycja w markę jest niezbędna w celu budowania świadomości u klienta. Ważne jest by stać się rozpoznawalnym na rynku, by klient szukał produktów, które są znane i lubiane. W tej chwili to jeden z kluczowych elementów strategii Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin - przyznaje Iwona Szklarska, członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin (CMW).
Członek zarządu CMW: Firmy mięsne intensyfikują działania marketingowe
(fot. mat.pras.)

Inwestycje zakładów mięsnych w budowę marek wędlin rosną. - Od listopada nastąpi intensyfikacja naszych działań marketingowych mających na celu szerokie wprowadzenie brandu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin "Degustino", czyli jedynych na rynku kiełbasek pasteryzowanych o bardzo wysokiej mięsności, charakteryzujących się m.in. brakiem dodatku glutenu i glutaminianiu sodu - zapowiada Iwona Szklarska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zapytana czy firmy mięsne będą inwestować również w fuzje i przejęcia, odpowiada: - Naszym zdaniem to całkiem możliwe. Już teraz zdarzają się fuzje na rynku, nie tylko w branży mięsnej. Z pewnością połączone potencjały mogą dawać większe szanse rynkowe. Poszczególne zakłady będą w stanie np. wyspecjalizować się w produkcji określonego rodzaju produktów, a co za tym idzie obniżyć koszty jego wytworzenia - zaznacza członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Wskazuje, że mimo zawirowań rynkowych, eksport produktów mięsnych to w dalszym ciągu bardzo rozwojowy kierunek. - W naszej branżyczęsto niewykorzystany - akcentuje Szklarska. - Nieustannie pracujemy nad rozwojem exportu naszych produktów.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!