Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Członek zarządu Nomax: Liberalizacja handlu otwiera przed nami drogę na światowe rynki

Konkurencyjność firm można poprawić poprzez zintensyfikowanie działań sprzedażowych i marketingowych umożliwiających penetrację rynków, na których firmy już są obecne lub pozyskanie nowych zagranicznych rynków zbytu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Domagała, członek zarządu ds. sprzedaży zagranicznej Nomax Trading.

Członek zarządu Nomax: Liberalizacja handlu otwiera przed nami drogę na światowe rynki
Na fot. wnętrze zakładów Nomax Trading

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 07-04-2010, 13:17

Anna Domagała podkreśla, że w komunikacji marketingowej ważne jest docieranie z wyselekcjonowanymi informacjami do kluczowych grup docelowych, czyli do odbiorców np. naszych produktów (hurtowni), ale też do ich odbiorców, czyli klientów ostatecznych. - Należy podkreślać wszelkie cechy wyróżniające oferowane produkty, szczególnie jakość. Jest to bardzo istotny element w przypadku produktów identycznych lub bardzo podobnych - mówi członek zarządu Nomax Trading. - Firmy mają cały szereg narzędzi do wykorzystania: udział w targach tematycznych, informacje w prasie międzynarodowej, aktywne wspieranie klientów i udział w ich inicjatywach promocyjno-sprzedażowych. Istotne jest stałe badanie potrzeb obecnych i potencjalnych klientów i dopasowywanie działań do ich oczekiwań. Ważna jest dynamika działań firmy, rozumiana jako stałe rozszerzanie asortymentu (wzbogacanie oferty nowymi produktami lub wyrobami komplementarnymi do tych będących w ofercie) - dodaje.

Zwraca uwagę, że znikanie barier międzynarodowych i bliską współpracę z innymi przedsiębiorstwami można umiejętnie wykorzystać bazując na doświadczeniu firm zagranicznych. - Tym samym wykorzystuje się nowe techniki i nowoczesne technologie przyczyniające się do wzrostu jakości i innowacyjności oferowanych produktów. Równocześnie ważne jest pozyskanie nowych dostawców zewnętrznych, oferujących surowce i materiały do produkcji w korzystnych cenach, atrakcyjnych terminach dostaw itp. - wyjaśnia Anna Domagała. - Liberalizacja handlu otwiera przed polskimi firmami drogę na światowe rynki. Jakość i elastyczność w kontaktach z klientem powiązana z dobrym rozpoznaniem rynków przekłada się na wzrost konkurencyjności firm. Obecnie ponad 20 proc. naszej sprzedaży to eksport. Prowadzimy wymianę handlową z odbiorcami w 30 krajach na całym świecie. Główne kierunki ekspansji to Europa Zachodnia i Środkowa, Rosja oraz Stany Zjednoczone i Kanada - wylicza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Domagała RSS ALERT    /    Nomax Trading RSS ALERT    /    konkurencyjność RSS ALERT    /    osłonki RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.186.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!