Delavi: Branża mięsna w Europie musi być bardziej transparentna
- Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
- Data: 06-09-2019, 14:23

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Guy Vandenberge wskazuje, że Delavi jest przykładem typowej rodzinnej belgijskiej firmy z branży mięsnej.
- Za nami wiele zmian. Przeszliśmy od robienia praktycznie wszystkiego do specjalizacji. W belgijskim biznesie mięsnym jednym z największych wyzwań jest znalezienie sukcesorów. Trudno jest przekonać ludzi do pracy w mięsnym biznesie, zarówno na szeregowych stanowiskach, jak i menedżerów, zwłaszcza ludzi młodych. Oczywiście, my mamy sukcesorów. Moje dzieci zaczną pracę w firmie za rok mam nadzieję. Niestety, branża nie ma dobrego wizerunku i to nie przez media, ale przez błędy które popełniliśmy. Musimy pracować nad wizerunkiem branży i mięsa w ogóle. Musimy być bardziej transparentni i pokazywać ludziom co robimy, ponieważ najmłodsza generacje wychowane w wielkich miastach nie mają o tym pojęcia - podsumował.
komentarze (0)