Dlaczego sieci handlowe nie podnoszą cen mięsa?
- Autor: AT
- Data: 25-10-2021, 14:33

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W branży mięsnej topnieją marże
Krzysztof Borkowski, założyciel i współwłaściciel zakładu mięsnego w Mościbrodach (prezes zarządu od 2002), Zakładów Drobiarskich Stasin i spółki Dworskie Smaki oraz wiceprezes UPEMI wskazuje, że odbiorcy mięsa stosują tak niskie ceny, że marża jest minimalna lub ujemna.
- Ci, co sprzedają mięso, widzą, że marża topnieje z każdym dniem. Wydawałoby się, że na skutek ASF ceny trzody spadną, a ubojnie zwiększą zyski. Tymczasem widzimy, że odbiorcy mięsa stosują tak niskie ceny, że marża jest minimalna lub ujemna. Wszyscy żądają, aby mięso pochodziło wyłącznie z białej strefy, ew. różowej - dodaje.
komentarze (2)
A wygląda to tak że ja , jako mały lokalny przetwórca mięsa mam w swoich 11 sklepach ceny trochę wyższe , wyroby świeże i smaczne . A zapytajcie kogokolwiek czy kupi jeszcze raz kiełbasę w Biedronie ? , .Ta, tak ; tanie jedzenie - drogie leczenie . chemii dla smaku full i konserwantów też /. smacznego .
OdpowiedzZadałeś pytanie - to dam ci odpowiedź ... ja kupię w Biedronie i w Lidlu ... i nie mam z tym problemu. Komentarz twój świadczy o Twojej niewiedzy i niskiej znajomości rynku .... smutne to ...
Odpowiedz