Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dobrowolscy świętują 30 lat działalności

Zakład Mięsny Dobrowolscy z Wadowic Górnych na Podkarpaciu świętuje 30 rocznicę obecności na rynku. Jak mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Dobrowolski, właściciel, firma stara się od początku łączyć tradycję z aktualnymi, ciągle rosnącymi oczekiwaniami konsumentów.

Dobrowolscy świętują 30 lat działalności
Zakład Mięsny Dobrowolscy z Wadowic Górnych na Podkarpaciu świętuje 30-lecie obecności na rynku. fot. mat. pras.

Autor: Portalspozywczy.pl
Data: 15-12-2020, 11:00

Zaczęło się w 1990 roku gdy Stanisław Dobrowolski wraz z synem Adamem założyli niewielką, rodzinną masarnię oferującą produkty na lokalnym rynku. W późniejszych latach dołączyli do nich pozostali synowie – Leszek i Krzysztof. Cała firma zajmowała wtedy powierzchnię ok. 200 mkw. Polski kapitał, podkarpacka ziemia i miejscowi pracownicy. Podstawowym celem firmy stało się dążenie do zapewnienia produktów najwyższej jakości, które nawiązują do smaku domowych, tradycyjnych wędlin.

Wczoraj a dziś 

Dziś firma Dobrowolscy prowadzona przez kolejne pokolenie - braci Adama i Krzysztofa Dobrowolskich. Przedsiębiorstwo zatrudnia ok. 600 osób, które pracują w dwóch nowoczesnych budynkach zajmujących 21 tys. mkw. powierzchni produkcyjno-magazynowej. Pierwszy budynek to wydział produkcji mięs, na który składają się dział uboju trzody chlewnej oraz linie rozbiorowe dla mięsa czerwonego. W drugim budynku funkcjonuje wydział produkcji przetwórczej, gdzie mieści się produkcja, konfekcja i ekspedycja oraz magazyn wyrobów gotowych. Dobrowolscy produkują 1,5 tys. ton wędlin miesięcznie. By dostosować się do potrzeb rynku i sprostać oczekiwaniom konsumentów zakład ciągle inwestuje w rozwój własnej infrastruktury, park maszynowy i załogę. 

– Najważniejszym ogniwem firmy są jednak ludzie. Choć firma rozrosła się do sporych rozmiarów, dalej jesteśmy firmą rodzinną. Jedną wielką rodziną, gdzie każdy dba o to, od czego zaczęliśmy, czyli najwyższa jakość polskich, tradycyjnych produktów – tłumaczy Krzysztof Dobrowolski, właściciel firmy.

Myśleć lokalnie, działać globalnie

Firma Dobrowolscy, choć dysponuje dziś znacznie bardziej rozwiniętą infrastrukturą i zupełnie innymi możliwościami technicznymi niż 30 lat temu, dba o zachowanie rodzinnego charakteru prowadzonej działalności. 

Dbamy o to, aby mimo ogólnopolskiego zasięgu nie zatracić najlepszych cech regionalnego wytwórcy. Dzięki pasji, zaangażowaniu i innowacyjności podtrzymujemy najlepsze tradycje masarskie i od lat łączymy smakiem pokolenia. Staramy się od początku łączyć tradycję z aktualnymi, ciągle rosnącymi oczekiwaniami konsumentów – mówi właściciel firmy Krzysztof Dobrowolski. 

Do portfolio Dobrowolskich należą takie marki, jak: Polskie Rarytasy, Tradycyjnie Wędzone, Bracia Dobrowolscy, Podkarpackie Specjały czy Kukuryku. Łącznie w portfelu produktów firmy znajduje się prawie 200 pozycji asortymentowych. 

- Patrząc z perspektywy tych 30 lat widzimy ogrom pracy i starań, jakie wraz z naszymi pracownikami wnieśliśmy, by z małej lokalnej masarni stanąć na pozycji firmy o ugruntowanej renomie i sporym zasięgu sprzedażowym, również poza granicami kraju. Polska a szczególnie nasz region słynie z bogatej tradycji wędliniarskiej, którą ogromnie szanujemy. Dlatego podkreślamy pochodzenie naszych wyrobów i tradycyjne metody ich produkcji – dodaje Krzysztof Dobrowolski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ZM Dobrowolscy RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    Krzysztof Dobrowolski RSS ALERT    /    firmy rodzinne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!