Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad

Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania, podsumowuje bieżącą sytuację w branży mięsnej oraz mówi o planach rozwoju firmy na najbliższe miesiące.

Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad
Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania.

Autor: RW, portalspozywczy.pl
Data: 19-01-2016, 15:51

W trzecim kwartale ubiegłego roku ZM Henryk Kania zwiększyły przychody o 26 proc. Utrzymano także dynamikę zysku netto powyżej 30 proc. rok do roku. Co złożyło się na tak korzystne rezultaty odnotowane przez spółkę?

Należy wskazać dobrze opracowaną gamę produktów, w tym nowości w ofercie, które spotkały się z uznaniem klientów. Poza tym ważny był również rozwój w nowych kanałach dystrybucyjnych (m.in. rozpoczęta w lipcu współpraca z krajowym dystrybutorem artykułów spożywczych, dająca możliwość dotarcia 5 razy w tygodniu do aż 15,2 tys. sklepów mniejszych formatów, zlokalizowanych blisko konsumentów) oraz konsekwencja w prowadzeniu działań marketingowych. Przełożyło się to na wzrost postrzegalności marki i częstsze sięganie po produkty marek ZM Henryk Kania przez konsumentów. Aż co trzecie gospodarstwo domowe kupuje produkty ZM Henryk Kania.

Spółka zapowiedziała, że do 2018 roku chce osiągnąć przychody dwa razy większe niż w roku 2014. Jakie kroki zamierzają Państwo podjąć, aby zrealizować ten cel?

Główne działania to wykorzystywanie zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów dystrybucji, rozszerzanie portfolio produktów - również w segmencie premium, a także ekspansja na rynki zagraniczne. Nie możemy ujawniać zbyt szczegółowych zamierzeń i podejmowanych inicjatyw ze względów konkurencyjnych.

Jakie są plany rozwoju sprzedaży ZM Henryk Kania?

Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać współpracę z kontrahentami, u których konsumenci mogą zakupić nasze produkty. Podejmujemy również działania, aby pozyskiwać te obszary rynku, na których jesteśmy jeszcze nieobecni – czy to w zakresie poszczególnych sieci handlowych oraz sfer handlu tradycyjnego, jak również w zakresie poszczególnych grup asortymentowych u konkretnych partnerów handlowych. Nasza sprzedaż będzie również rosła ze względu na wzrost mocy produkcyjnych i szeroką promocję w obszarze parówek oraz wędlin plastrowanych.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Dominika Rąba RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    eksport RSS ALERT    /    akwizycje RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • W.D 2016-01-20 15:03:59
    Co dzisiaj znaczy Henryk Kania!!! Po mimo wzrostów jakimi się chwalą u potencjalnego klienta, detalisty rynku tradycyjnego już prawie nic! najpierw sprzedali się obcemu kapitałowi, a promują się jako polska firma co w danym momencie jest absolutną bzdurą, a na dodatek chwalą się że współpracują z Biedronką. Łatwo wyprodukować produkt słabszej słabszej jakości ledwo mieszczącej się w standardy i niszczyć lokalnych przedsiębiorców ale po co się tym chwalić ???? Bezmyślność !!!
  • aaaa 2016-01-20 17:24:10
    Człowieku, co Ty za głupoty piszesz??? Jadłeś coś od Kani, z linii Maestro na przykład, gdzie prawie samo mięso jest? Chyba nie. Wiadomo że oferta jest dostosowana do zasobności portfeli Polaków i muszą produkować to, co zamawiają sieci. I co najważniejsze to nadal polska firma!!! Przecież w akcjonariacie pakiet kontrolny ma rodzina Kania! Jak nie wiesz, to się nie wypowiadaj. Lepiej zobacz, jak ta firma rośnie i jak stawia nowe zakłady, zatrudnia nowych ludzi, inwestuje w nowoczesne maszyny itd.
  • Jak żyć ? Kanie jedząc... 2016-01-20 21:30:28
    Mały wywiad,oczywiście opłacony :) może akcje skoczą... A tu efekt odwrotny: KAN Kurs: 1.86 PLN Zmiana: -0.11(-5.58%) może lepiej przemyśleć i nic się nie wypowiadać...
  • Investor 2016-01-21 10:47:48
    Wyniki finansowe spółki, rosnąca dynamika sprzedaży, rozszerzanie asortymentu to fakty. Obecnie cały rynek się wali i nie ma to wiele wspólnego z sytuacją w spółkach a z polityką. Kania bardzo dobrze wypada na tle branży. I rzeczywiście jest to polska firma, która jako jedna z niewielu w branży mięsnej, myśli o ekspansji na zachodnie rynki.
  • Hugo 2016-02-12 23:27:44
    Uwielbiam Maestro-sama chemia, pyszności.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.78.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!