Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dyrektor Bell Polska: rynek tradycyjny będzie tracił. Zyskają dyskonty i supermarkety

Maciej Banasiak, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek Zarządu Bell Polska Sp. z.o.o., podkreśla, że na przestrzeni lat należy się spodziewać osłabienia rynku tradycyjnego na rzecz dyskontów i supermarketów.

Dyrektor Bell Polska: rynek tradycyjny będzie tracił. Zyskają dyskonty i supermarkety
Fot. Bell

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 11-04-2016, 13:01

Zdaniem Macieja Banasiaka miniony rok był niezły ze względu na stabilne ceny. Co prawda konsumenci kupują coraz więcej mięsa świeżego, a mniej wędlin, jednak producenci posiadający na siebie odpowiedni pomysł zwiększają sprzedaż produktów przetworzonych.

- Jeżeli Rosja utrzyma embargo to ceny mięsa powinny pozostać bez zmian. W najbliższych miesiącach nic nie powinno się zmienić, ale na przestrzeni lat na pewno będzie się osłabiał rynek tradycyjny (hurtownie, nie zrzeszone sklepy detaliczne) na rzecz dyskontów i supermarketów - podkreśla. 

Dodaje również, że konsumenci jedzą mniej, ale za to coraz lepszych wędlin. 

-  Można powiedzieć że nie najadają się wędlinami tylko ich próbują. W związku z tym będzie się pojawiać na rynku więcej małych opakowań po 50,80 i 100 gram - mówi dyrektor ds. handlu i marketingu Bell Polska i członek zarządu firmy Maciej Banasiak. 

Polski oddział grupy Bell powstał w czerwcu 2012 r., po połączeniu Zimbo Polska i Abraham Polska. Bell Polska Sp. z o.o. działa we wszystkich kanałach dystrybucyjnych: hurcie i detalu, sieciach handlowych, dyskontach oraz food service. Należący do firmy zakład produkcyjny produkuje obecnie 6,5 tys. ton rocznie. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Banasiak RSS ALERT    /    Bell Polska RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.138.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!