Dyrektor Madej Wróbel: 2015 będzie rokiem budowy silnych marek wędlin
- Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
- Data: 29-10-2014, 12:41

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Ściśle związany ze wzrostem sprzedaży wyrobów suchych i podsuszanych jest przewidywany rozwój segmentu przekąsek. - Konsumenci oczekują produktów gotowych do spożycia, podanych w formie atrakcyjnej i wygodnej. Dlatego w ciągu ostatnich lat obserwujemy niezwykle dynamiczny rozwój opakowań, związany właśnie z konfekcjonowaniem wędlin - tłumaczy Ignacy Kowalski. - Opakowanie spełnia już nie tylko rolę zabezpieczającą produkt przed wpływem środowiska zewnętrznego oraz ułatwia transport, ale również, a coraz częściej przede wszystkim, jest narzędziem marketingowym, komunikującym o produkcie - dodaje.
Opakowanie staje się coraz ważniejsze, ponieważ rośnie w siłę kanał dyskontów. - Polski konsument coraz częściej będzie wybierał produkt, pozwalający mu zaoszczędzić czas oraz, z jego punktu widzenia, wygodny: dostępny na półce dyskontu, supermarketu, czy hipermarketu w formie niewielkiej gramatury, plastrowany i atrakcyjny wizualnie - prognozuje dyrektor handlowy Madej Wróbel. - Z drugiej strony oczywiście mamy konsumentów przywiązanych do tradycyjnych produktów, którzy mniej zwracają uwagę na cenę, a bardziej jakość. Dla tej grupy niezmiennie najważniejszy będzie rynek produktów premium - zaznacza.
komentarze (3)
to niesamowite
OdpowiedzModerator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
OdpowiedzModerator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
Odpowiedz