• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Nestle Nutrition: Zamieszanie wokół MOM w Gerberach wpłynęło na wizerunek, mniej na finanse

Jak podkreślają przedstawiciele Nestle Nutrition i marki Gerber, zamieszanie medialne związane z obecnością mięsa mechanicznie oddzielanego (MOM) w dwóch daniach wpłynęło głównie na wizerunek marki, a nie wyniki finansowe. - Straciliśmy kilka procent udziałów rynkowych, które - mam nadzieję - będziemy w stanie niedługo odzyskać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestle Nutrition na Polskę i Kraje Bałtyckie.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-06-2011, 10:09
Dyrektor Nestle Nutrition: Zamieszanie wokół MOM w Gerberach wpłynęło na wizerunek, mniej na finanse
Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestle Nutrition na Polskę i Kraje Bałtyckie

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Dwa produkty z wykorzystaniem mięsa mechanicznie oddzielonego były produkowane od 8 lat, ich skład był komunikowany na etykiecie i nigdy nie mieliśmy jakichkolwiek sygnałów związanych z negatywnym ich odbiorem. Składnik ten, zgodny z wszelkimi normami dla żywności dla niemowląt i małych dzieci, był używany w celu poprawy tekstury produktu. Nigdy nie zakładaliśmy, iż jego obecność może stać się problematyczna w oczach naszych konsumentów- tłumaczy Tomasz Retmaniak.

Jak dodaje, wokół informacji o obecności tego mięsa narosło wiele nieporozumień jak choćby te, że Gerber stosuje inne standardy na rynek polski, a inne - dla reszty Europy. - A prawda jest taka, że te dwa posiłki były produkowane tylko na rynek polski, ponieważ tu było takie zapotrzebowanie, a produkty Gerber nie są eksportowane do krajów Europy Zachodniej - mówi dyrektor Nestle Nutrition.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dobrotliwy 2011-06-02 12:53:12

    MOM od paru lat był poważnym problemem dla konsumentów na zachodzie i tylko kwestia czasu, kiedywypłynie u nas...Trzeba to było wiedzieć , jeśli się ma takie aspiracje.

    Odpowiedz
  • Kazik 2011-06-02 17:49:19

    Moja trójka dzieci powiedziała Gerberowi ..\"paaapaaa\".... I jakoś nie tęskni..

    Odpowiedz
  • Echo 2011-06-03 09:55:52

    :) Pan Dyrektor i grupa PR\'owców dłuuuuuugo myślała jak z tego wybrnąć. Nie udało się wytłumaczyć. Tłumaczenie żenujące i niestety MIJAJĄCE się z prawdą!!! Może on ma zapotrzebowanie na MOM. Śmiało, niech je od rana do wieczora - taniocha 1,60 pln/kg! Niestety, Polski Naród - Ciemny Naród. I tak będzie kupował to dziadostwo. Poparte BZDURAMI w nowej kampanii telewizyjnej!

    Odpowiedz
  • do szkoły czas 2011-06-03 10:12:31

    Jak widać na wizerunek tej firmy wpływaja nieprzemyślane wypowiedzi p Prezesa.No cóż jaki pan ,taki kram.

    Odpowiedz
  • ala3 2011-06-03 16:27:29

    Te wyjaśnienia potwierdzają regułę, że firma Gerber stosuje różne standardy, a używanie MOM do odżywek dla niemowląt to klasyczny przykład jak dla pieniędzy można się zeszmacić!!!! I niech mi więcej nie opowiadają, że to odzywki z wyższej półki, bo odpowiedzialni rodzice omijają taką firmę daleko!!! No cóż trzeba wrócić do gotowania włąsnych zupek jak nasze matki. Ludzie nie wierzcie im, oni dla ograniczenia kosztów, napchają dla niemowląt najgorszego chłamu i nie zawahają się!!!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!