Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dyrektor Regis: W branży mięsnej jest wiele kobiet na stanowiskach menedżerskich

Na stanowiskach menedżerskich w branży przetwórstwa mięsnego jest wiele kobiet. Owszem, czasami słyszy się różnego rodzaju dowcipy, czasem może na granicy dobrego smaku, ale one świadczą o przede wszystkim o opowiadającym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Nowak, dyrektor ds. marketingu Regis.

Dyrektor Regis: W branży mięsnej jest wiele kobiet na stanowiskach menedżerskich
Magdalena Nowak, dyrektor ds. marketingu Regis
- Czy w branży spożywczej obserwuje Pani jeszcze przypadki dyskryminacji ze względu na płeć?

- Osobiście tego problemu nie doświadczyłam, na stanowiskach menedżerskich w branży przetwórstwa mięsnego jest wiele kobiet. Owszem, czasami słyszy się różnego rodzaju dowcipy, może na granicy dobrego smaku, ale one chyba raczej świadczą o opowiadającym... Natomiast podczas spotkań z klientami czy negocjacji nigdy nie spotkałam się z problemem dyskryminacji. Nasza kultura już w tym momencie przezwyciężyła stereotypowe podejście do powyższego tematu. Jestem przekonana, iż w Polsce minęły czasy gdy na cmentarzach był napis Pan Generał XV, wdowa po Generale XY. Osobiście lubię się spotykać z klientami obydwu płci.

- Czy styl zarządzania kobiet i mężczyzn różni się?

- Z mojego doświadczenia wynika, że się różni. Jest to też dowód na inny stopień rozwoju poszczególnych półkul mózgu u obydwu płci - kobiety potrafią odczytać z gestów, emocji. Działają bardziej ogólnie. Lepiej też przetwarzają informacje płynące z otoczenia. Są lepszymi obserwatorami . Generalnie dla mnie kobiety są bardziej uporządkowane, skupione na celu a w przypadku zarządzania ludźmi kierują się również emocjami, co nie oznacza, iż nie potrafią być twarde. Oczywiście jest w tym pewne generalizowanie, bo tak naprawdę wszystko zależy od danej jednostki i jej osobowości.

- Jak odpowiedzialność za wychowanie dzieci wpływa na kariery kobiet?

- Zawsze jest to albo sprawa wyboru albo niestety możliwości. Rzeczywiście, jest taki okres w życiu kobiety związany z wychowaniem małego dziecka i na ogół jest on najważniejszy (taki był również dla mnie). Nie trwa on jednak długo i potem można dalej kontynuować swój rozwój zawodowy. Faktem jest, iż każdy zawód czy dyscyplina wymaga doskonalenia się (szkolenia, kursy, dostawowe studia itd.) a to wymaga czasu i poświęcenia - jest to związane z priorytetami i stylem życia. Może to być jednak, i ja to tak widzę, pokazywaniem własnemu dziecku pewnej drogi postępowania, konsekwentnej pracy nad sobą i swoim rozwojem. Jest to z pewnością dla młodego człowieka kształcące, gdy widzi rodzica np. uczącego się czy rozwiązującego problem zawodowy a nie oglądającego TV. Ważne jest, aby zachować równowagę i właściwie zarządzać czasem. Czas spędzony z dzieckiem powinien być intensywny i w pełni poświęcony dziecku. Tutaj zdecydowanie stawiam na jakość. Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Magdalena Nowak RSS ALERT    /    Regis RSS ALERT    /    zarządzanie RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • ja 2012-03-08 11:04:52
    Krótko i konkretnie.
  • Branżowiec 2012-03-08 16:31:02
    Zgadzam się z tą panią.
  • profesor 2012-03-09 10:10:14
    Polki są odważne i potrafią nieraz rozwiązywać problemy lepiej, aniżeli \"płeć brzydka\". Moja magistrantka po studiach zdobyła sobie wielkie uznanie u pracodawcy, który polecił jej zasiedlenie fermy świń w Rosji z obsadą 20 tys. loch.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!