• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Sokołowa: Obserwujemy wzrost sprzedaży produktów na grilla nawet o 50 proc.

Przygotowania do sezonu grillowego rozpoczęły się w naszej firmie jeszcze w listopadzie 2008 roku. Polegały na przeanalizowaniu oferty z ubiegłego sezonu oraz ocenie nowych propozycji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu w Sokołów SA.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2009, 11:25
Dyrektor Sokołowa: Obserwujemy wzrost sprzedaży produktów na grilla nawet o 50 proc.

Popyt na kategorię produktów "na grilla" ciągle rośnie. - Sokołów obserwuje znaczne wzrosty sprzedaży z roku na rok, sięgające nawet 50 proc. - podkreśla dyrektor spółki. - Nie obserwujemy znaczących różnic w poszczególnych kanałach dystrybucji, chociaż w kanale nowoczesnym trochę lepiej sprzedają się mięsa grillowe, a w kanale tradycyjnym kiełbasy na grilla - dodaje.

Spółka opracowała nową wizualizację opakowań. Przygotowano też próbki wyrobów dla klientów wraz z ofertą cenową. - Poza tym opracowaliśmy materiały POS wspierające sprzedaż. Wstępnie zaplanowano również ważniejsze akcje promocyjne, związane z sezonem grillowym - informuje Jasiński.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Od lat najpopularniejszym produktem na grilla w kategorii mięs pozostaje karkówka wieprzowa. - Coraz popularniejszy staje się również boczek. Klienci częściej pytają także o szaszłyki. Powoli zaczyna być modna wołowina, ale większość konsumentów jeszcze nie potrafi jej prawidłowo grillować. To mięso stosunkowo trudne do przygotowania - zauważa dyrektor Sokołów. - Zdecydowanie jednak największe zmiany zachodzą w mięsie drobiowym. Jest ono coraz bardziej popularne wśród amatorów grillowania - dodaje.

Najpopularniejsze produkty grillowe to karkówka i boczek. Oprócz nich, Sokołów uwzględnia w swoim grillowym portfolio kilka nowości - W tym roku będą to, między innymi: łopatka wołowa wiejska, bekon rolowany i kiełbaski chistorra - wymienia Cezary Jasiński. - Oprócz typowych wyrobów grillowych, klieci chętnie kupują na grilla także kiełbasy - zaznacza .

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Rybołów 2009-04-16 00:46:45

    W \"Sokołowie\" zawsze były wzrosty o 50%, czy byłaby mowa o grilu, kielbasie czy szynce też wzrastałaby sprzedaż o 50%. Szkoda tylko iż wyroby Sokołowa, poza marketami, to biały kruk w sprzedaży w większości województw na zachód od Wisły.

    Odpowiedz
  • sw 2009-04-16 18:04:52

    Hmmm... jest i prawda i nie. Są regiony gdzie rzeczywiscie Sokołowa nie ma (tzw. ściana zachodnia). Jednak w stolicy czy Poznaniu jest to jedna z bardziej widocznych firm. Inna sprawa to fakt iż duże firmy (Animex, Sokołów) skupiły się na sieciach.

    Odpowiedz
  • 1414141 2009-04-16 21:53:19

    Sokołów to też ściemniacze. Oszukuja na każdym kroku jak tylko mogą. Marketing to jedno a produkcja to drugie.

    Odpowiedz
  • Rybołów 2009-04-16 22:56:53

    A o tym to słyszałem iż w S. każdy robi sobie co chce. Działy produkcyjne oderwane są od rynku a handlowcy od marketingu. A biurokracja okrutna. Ponoć kierowników i dyrektorów jest wiecej niż przedstawicieli w dziale handlowym...

    Odpowiedz
  • 1414141 2009-04-16 23:01:04

    To jest za duży moloch. Tam dyrekcja i zarząd żyją swoim życiem i są oderwani od rzeczywistości(produkcji). Tworzą w mediach wizerunek firmy, która w rzeczywistości wygląda inaczej. Wysokie nastrzyki mięs, chemia i mięso z importu. Gdyby nmie to, firma nie mogłaby konkurować na rynku.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!