• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Virtu: Konsekwentnie dążymy do unowocześnienia zakładu

Jednym z kryteriów rozwoju firmy jest właściwy dobór maszyn. Ich efektywność energetyczna ma bezpośredni związek z wynikiem ekonomicznym fabryki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Rafał Orski, dyrektor sprzedaży i rozwoju firmy Virtu.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2012, 14:38
Dyrektor Virtu: Konsekwentnie dążymy do unowocześnienia zakładu
Rafał Orski, dyrektor sprzedaży i rozwoju firmy Virtu

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Rozwijając linie produkcyjne przywiązuje Pan dużą wagę do efektywności energetycznej urządzeń?

- Jednym z kryteriów rozwoju firmy jest właściwy dobór maszyn. Ich efektywność energetyczna ma bezpośredni związek z wynikiem ekonomicznym fabryki. Konsekwentnie dążymy do unowocześnienia zakładu, wymieniając również pod tym względem urządzenia.

- Co można dzięku temu zyskać?

- Wprowadzenie nowych maszyn i technologii ma kluczowe znaczenie w podnoszeniu jakości produktów oraz wpływa na wynik ekonomiczny. Jeśli ma to uzasadnienie staramy się implementować rozwiązania, które umożliwiają oszczędzanie energii. Wprowadzenie nowych technologii, np. działania w kierunku ochrony środowiska stawiają przed nami wysokie wymagania. Tylko pozornie nie przekładają się one bezpośrednio na wynik ekonomiczny. Podnoszą jednak również standard i bezpieczeństwo naszego życia.

- Czy Pana zdaniem branża spożywcza jest otwarta na wdrażanie innowacji w zakresie energooszczędności?

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • pracownik 2012-08-07 20:40:31

    Tak, oczywiście wszystko się zgadza Panie Dyrektorze,ale szczerze mówiąc o czym Pan mówi to nie wiem. Może chodzi o silos na mąkę, bardzo mądrze zaplanowana inwestycja którą wstyd się chwalić? A może super nowoczesne kotły do gotowania, produkujące tony pary? Oczyszczalnia ścieków? Oooo, chyba nie? To czym się chwalimy Panie Dyrektorze? Zejdzmy na zakład, poznajmy maszyny i hale, udzielajmy wywiadów.

    Odpowiedz
  • Pracownica 2012-08-17 14:00:50

    Pracowałam na produkcji. Jedno zdanie:syf i malarja+wyzysk. Panie Dyrektorku wstydzimy się z rodzina z Was,

    Odpowiedz
  • Nie do wiary 2012-08-17 18:46:18

    Kupuję produkty Virtu w Netto. Są pyszne. Znowu niedowartościowani pracownicy biją w firmę, która kupowała im chleb i masło. Chociaż w Biedronce chyba nie ma już Virtu, a kruluje inny producent. Ciekawe jak jest u niego.

    Odpowiedz
  • Daniela 2012-08-17 20:33:31

    w smaku są produkty słabe. pachną i smakuja za niczym. Dałam raz goiściom z Niemiec , to sie zaraz porzygali po tym.!

    Odpowiedz
  • jasio 2012-08-17 21:10:10

    Może trzeba sprawdzić listę firm, które zakupiły słynne konserwy ze Skandynawii...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!